pt., 12 kwi
|Google Meet
Budowanie asertywnej postawy w dziekanacie i sekretariacie uczelni
Cena: 600 zł netto, 738 zł brutto Gwarantujemy: - materiały i Certyfikat w wersji elektronicznej, - merytoryczne szkolenie, - możliwość zadawania pytań w czasie zajęć za pośrednictwem chatu lub połączenia video, - pełne wsparcie techniczne.
Termin i lokalizacja
12 kwi 2024, 09:00 – 15:00
Google Meet
Zapisz się
CEL SZKOLENIA
Szkolenie ma na celu nabycie umiejętności asertywnej odmowy, opinii, prośby i postawy. Nabycie postawy asertywnej w pracy z klientem roszczeniowym. Poznanie technik stosowanych w asertywności. Przekazanie podstawowej wiedzy na temat postawy asertywnej. Analiza zachowań trudnego klienta w kontekście postawy asertywnej. Poznanie technik wzmacniających zachowanie asertywne.
PROGRAM SZKOLENIA
1. Czym jest a czym nie jest asertywność w sytuacjach m.in. zawodowych:
a. asertywność - podstawowe pojęcia,
b. komunikat typu „Ja”,
c. schemat asertywnej odmowy.
2. Sztuka zarządzania rozmową:
a. asertywność a agresja,
b. wskazanie na zachowania agresywne, bierne i asertywne w relacji pracownik uczelni -klient,
c. techniki asertywności.
3. Budowanie asertywnej postawy w dziekanacie i sekretariacie:
a. asertywność w pracy z klientem - najważniejsze elementy,
b. techniki asertywności wykorzystywane w pracy z trudnym klientem,
c. techniki radzenia sobie z presją i manipulacją klienta,
d. asertywne odmawianie współpracownikom,
e. reagowanie na różne formy krytyki,
f. zapobieganie trudnym sytuacjom, czyli sposoby sprawnej obsługi głównych typów klientów/studentów.
4. Podsumowanie szkolenia i konsultacje indywidualne z Trenerem.
ADRESACI: Szkolenie adresowane przede wszystkim do pracowników administracji uczelni wyższych, którzy na co dzień pracują z trudnym, roszczeniowym klientem oraz dla wszystkich pozostałych osób, które chcą wzmocnić swoją postawę asertywną.
Metody pracy – mini wykład, dyskusje, opisy przypadków, ćwiczenia oparte na własnym doświadczeniu – indywidualne.
Trener: Karolina Szot