top of page
Budowanie asertywnej postawy w dziekanacie i sekretariacie uczelni
Budowanie asertywnej postawy w dziekanacie i sekretariacie uczelni

pt., 12 kwi

|

Google Meet

Budowanie asertywnej postawy w dziekanacie i sekretariacie uczelni

Cena: 600 zł netto, 738 zł brutto Gwarantujemy: - materiały i Certyfikat w wersji elektronicznej, - merytoryczne szkolenie, - możliwość zadawania pytań w czasie zajęć za pośrednictwem chatu lub połączenia video, - pełne wsparcie techniczne.

Rejestracja jest zamknięta
Zobacz inne wydarzenia

Termin i lokalizacja

12 kwi 2024, 09:00 – 15:00

Google Meet

Zapisz się

CEL SZKOLENIA

Szkolenie ma na celu nabycie umiejętności asertywnej odmowy, opinii, prośby i postawy. Nabycie postawy asertywnej w pracy z klientem roszczeniowym. Poznanie technik stosowanych w asertywności. Przekazanie podstawowej wiedzy na temat postawy asertywnej. Analiza zachowań trudnego klienta w kontekście postawy asertywnej. Poznanie technik wzmacniających zachowanie asertywne.

PROGRAM SZKOLENIA

1. Czym jest a czym nie jest asertywność w sytuacjach m.in. zawodowych:

     a. asertywność - podstawowe pojęcia,

     b. komunikat typu „Ja”,

     c. schemat asertywnej odmowy.

2. Sztuka zarządzania rozmową:

     a. asertywność a agresja,

     b. wskazanie na zachowania agresywne, bierne i asertywne w relacji pracownik uczelni -klient,

     c. techniki asertywności.

3. Budowanie asertywnej postawy w dziekanacie i sekretariacie:

     a. asertywność w pracy z klientem - najważniejsze elementy,

     b. techniki asertywności wykorzystywane w pracy z trudnym klientem,

     c. techniki radzenia sobie z presją i manipulacją klienta,

     d. asertywne odmawianie współpracownikom,

     e. reagowanie na różne formy krytyki,

     f. zapobieganie trudnym sytuacjom, czyli sposoby sprawnej obsługi głównych typów klientów/studentów.

4. Podsumowanie szkolenia i konsultacje indywidualne z Trenerem.

ADRESACI: Szkolenie adresowane przede wszystkim do pracowników administracji uczelni wyższych, którzy na co dzień pracują z trudnym, roszczeniowym klientem oraz dla wszystkich pozostałych osób, które chcą wzmocnić swoją postawę asertywną.

Metody pracy – mini wykład, dyskusje,  opisy przypadków, ćwiczenia oparte na własnym doświadczeniu – indywidualne.

Trener: Karolina Szot

Udostępnij

bottom of page