top of page
Metody dydaktyczne rozwijające zaangażowanie studentów (z grywalizacją)
Metody dydaktyczne rozwijające zaangażowanie studentów (z grywalizacją)

śr., 14 sty

|

Google Meet

Metody dydaktyczne rozwijające zaangażowanie studentów (z grywalizacją)

Cena regularna: 750 zł netto; 922,50 zł brutto Promocja przy zgłoszeniu do 31 grudnia 2025 r.: - jednej i dwóch osób otrzymają Państwo 10% rabatu lub - 50% rabatu dla trzeciej osoby lub - czwarta osoba gratis.  Promocje nie łączą się!

Termin i lokalizacja

14 sty 2026, 08:00 – 16:00

Google Meet

Zapisz się

LINK DO REJESTRACJI 


Promocja przy zgłoszeniu do 31 grudnia 2025 r.:

- jednej i dwóch osób otrzymają Państwo 10% rabatu lub

- 50% rabatu dla trzeciej osoby lub

- czwarta osoba gratis.

 Promocje nie łączą się!



PROGRAM SZKOLENIA


  1. Wprowadzenie do PBL

    1. Przywitanie z uczestnikami - poznanie

    2. Przedstawienie celów kursu

    3. Pobudzanie aktywności studenckiej - dlaczego i jak?

    4. Pytanie

    5. Podsumowanie

  2. Grywalizacja

    1. Definicja grywalizacji

    2. Ćwiczenie

    3. Rola i cele gamyfikacji w nauczaniu dorosłych i dzieci

    4. Pytanie

    5. Nauczyciel jako aktywizator

    6. Pytanie

    7. Podsumowanie

  3. Sposoby gamyfikacji zajęć dydaktycznych

    1. Kluczowe czynniki wpływające na zaangażowanie studenta

    2. Konkurencja i współpraca

    3. Identyfikacja i samoidentyfikacja

    4. Pytanie

    5. Zarządzanie czasem kontra efektywność nauki

    6. Pytanie

    7. Stopniowanie, ocenianie i samoocenianie

    8. Pytanie

    9. Podsumowanie

  4. Klasyczne metody dydaktyczne

    1. Metoda Project/Problem based learning

    2. Pytanie

    3. Uczenie się peer-to-peer

    4. Pytanie

    5. Prace grupowe kontra samodzielność i samodyscyplina

    6. Pytanie

    7. Podsumowanie

  5. Aktywność studenta w nauczaniu zdalnym

    1. Rola taksonomii Blooma w budowaniu zaangażowania w e-learningu

    2. Pytanie

    3. Kontrola realizacji celów - sprawdzająca i kształcąca

    4. Ćwiczenie

    5. Struktura zajęć dydaktycznych sprzyjająca zaangażowaniu

    6. Pytanie

    7. Gamyfikacja w e-learningu i nauczaniu zdalnym

    8. Podsumowanie

  6. Zaangażowanie studenta w realizację efektów kształcenia

    1. Praca w obwodach stacyjnych

    2. Pytanie

    3. Sześć myślących kapeluszy

    4. Pytanie

    5. Design thinking

    6. Pytanie

    7. Diamentowe uszeregowanie

    8. Podsumowanie

  7. Wyzwania i trudności w PBL

    1. Aktywizacja i zaangażowanie studenta kontra system oceniania

    2. Mierzeje efektywnośći i zaangażowania

    3. Dyskusja

    4. Podsumowanie i zakończenie szkolenia



Trener: Anna Tomczyk

Udostępnij

bottom of page