![Praca ze studentem z niepełnosprawnością sensoryczną (słuch i wzrok)](https://static.wixstatic.com/media/11062b_4b2f11b464a04df8b605db56a9153a24~mv2.jpg/v1/fill/w_980,h_653,al_c,q_85,usm_0.66_1.00_0.01,enc_auto/11062b_4b2f11b464a04df8b605db56a9153a24~mv2.jpg)
![Praca ze studentem z niepełnosprawnością sensoryczną (słuch i wzrok)](https://static.wixstatic.com/media/11062b_4b2f11b464a04df8b605db56a9153a24~mv2.jpg/v1/fill/w_980,h_653,al_c,q_85,usm_0.66_1.00_0.01,enc_auto/11062b_4b2f11b464a04df8b605db56a9153a24~mv2.jpg)
pt., 28 cze
|Google Meet
Praca ze studentem z niepełnosprawnością sensoryczną (słuch i wzrok)
Cena: 600 zł netto, 738 zł brutto Gwarantujemy: - materiały i Certyfikat w wersji elektronicznej - merytoryczne szkolenie, - możliwość zadawania pytań w czasie zajęć za pośrednictwem chatu lub połączenia video, - pełne wsparcie techniczne
Termin i lokalizacja
28 cze 2024, 09:00 – 15:00
Google Meet
Zapisz się
PROGRAM SZKOLENIA
1. Specyfika funkcjonowania studenta z niepełnosprawnością wzrokową:
a. orientacja przestrzenna,
b. poznawanie rzeczywistości i zjawisk,
c. rozumienie pojęć,
d. zjawisko kompensacji.
2. Specyfika funkcjonowania studenta z niepełnosprawnością słuchową:
a. kluczowy efekt dysfunkcji słuchu,
b. tożsamość społeczno-kulturowa.
3. Bariery dydaktyczne studentów z dysfunkcjami słuchu i wzroku.
4. Formy wsparcia studentów z niepełnosprawnością wzrokową w procesie kształcenia:
a. podstawa wsparcia edukacyjnego,
b. problemy osób słabowidzących w odczytywaniu tekstu,
c. zajęcia dydaktyczne uwzględniające potrzeby edukacyjne osób z dysfunkcjami wzrokowymi,
d. adaptacja materiałów tekstowych dla osób z dysfunkcją wzroku - podstawy,
e. adaptacja rysunków, wykresów - podstawy.
5. Formy wsparcia studentów z niepełnosprawnością słuchową w procesie kształcenia:
a. nawiązanie kontaktu,
b. bariera językowa,
c. rozproszenie uwagi.
Trener: Jolanta Urbańska