top of page
Strategie radzenia sobie w sytuacjach trudnych i wymagających. Techniki radzenia sobie ze stresem i napięciem
Strategie radzenia sobie w sytuacjach trudnych i wymagających. Techniki radzenia sobie ze stresem i napięciem

wt., 11 cze

|

Hotel Galicya w Krakowie

Strategie radzenia sobie w sytuacjach trudnych i wymagających. Techniki radzenia sobie ze stresem i napięciem

Cena: 1450 zł netto, 1 783.50 zł. brutto Liczba miejsc jest ograniczona! Gwarantujemy: - materiały i Certyfikat - wyżywienie (obiad, przerwy kawowe) - zapewnienie noclegu za dodatkową opłatą (cena nie zawiera noclegu). Koszt noclegu za dobę: - 290 zł - pokój 1 os, - 310 zł - pokój 2 os.

Termin i lokalizacja

11 cze 2024, 10:00 – 12 cze 2024, 16:00

Hotel Galicya w Krakowie, Rzemieślnicza 4, 30-363 Kraków, Polska

Zapisz się

LINK DO REJESTRACJI

Przy zgłoszeniu 2 pracowników z tej samej uczelni otrzymają Państwo 10% rabatu od ceny szkolenia. Rabat obowiązuje przy zgłoszeniach do 19 kwietnia 2024.

Zakres Merytoryczny: 

Szkolenie dostarczy Uczestnikom wiedzy i narzędzi do skutecznego radzenia sobie w sytuacjach wymagających emocjonalnie. Każdy z Uczestników będzie miał szansę do pracy w oparciu o rzeczywiste studium przypadku. Walorem tego szkolenia jest łączenie merytorycznej części z praktykowaniem i osadzaniem wiedzy w realiach rzeczywistości zawodowej Uczestników. Dodatkowo szkolenie wyposaży Uczestników w wiedzę i narzędzia z komunikacji motywującej opartej o zasady Dialogu Motywującego, Terapii Skoncentrowanej na Rozwiązaniach, dialogu empatycznego i elementów interwencji kryzysowej.

Uczestnicy mają możliwość pracy na przykładach ćwiczeniowych, jak i wniesionych z własnej praktyki. Metody pracy na szkoleniu: mini-wykład, prezentacja trenerska, ćwiczenia rozmów w podgrupach i parach treningowych, stop-klatka, dyskusje.

PROGRAM SZKOLENIA

Moduł 1: Sytuacje wymagające emocjonalnie cz. 1

  • Klient agresywny | roszczeniowy | impulsywny
  • Właściwa i pomocna komunikacja w sytuacjach podwyższonych emocji
  • Pomocne techniki i narzędzia

Moduł 2: Sytuacje wymagające emocjonalnie cz. 2

  • Klient w kryzysie psychicznym
  • Właściwa i pomocna komunikacja w sytuacjach podwyższonych emocji
  • Pomocne techniki i narzędzia

Moduł 3: Dialog, który motywuje i wycisza

  • Elementy dialogu motywującego w komunikacji.
  • Elementy TSR w komunikacji.
  • Zasady komunikacji opartej na empatii.
  • Praca i dialog oparty o zasoby, otwartość, bezpieczeństwo i zaufanie.

Moduł 4: Techniki radzenia sobie ze stresem i napięciem

  • Techniki mindfulness
  • Techniki typu instant
  • Profilaktyka i osobista apteczka antystresowa

Moduł 5: Sesja Q&A:

  • Sesja z pytaniami i odpowiedziami z grupy.

Trener: Marta Kijanko

Udostępnij

bottom of page