top of page
Techniki radzenia sobie z agresją studenta oraz z własnymi emocjami w trudnych sytuacjach
Techniki radzenia sobie z agresją studenta oraz z własnymi emocjami w trudnych sytuacjach

wt., 24 wrz

|

Google Meet

Techniki radzenia sobie z agresją studenta oraz z własnymi emocjami w trudnych sytuacjach

Cena: 600 zł netto, 738 zł brutto Gwarantujemy: - materiały i Certyfikat w wersji elektronicznej - merytoryczne szkolenie, - możliwość zadawania pytań w czasie zajęć za pośrednictwem chatu lub połączenia video, - pełne wsparcie techniczne.

Rejestracja jest zamknięta
Zobacz inne wydarzenia

Termin i lokalizacja

24 wrz 2024, 09:00 – 15:00

Google Meet

Goście

Zapisz się

LINK DO REJESTRACJI

PROGRAM SZKOLENIA

1. Zapobieganie trudnym sytuacjom, czyli sposoby sprawnej obsługi głównych typów klientów/studentów:

     a. klient zorientowany na relację,

     b. klient zorientowany na informację,

     c. klient zorientowany na ekspresję,

     d. klient zorientowany na zadanie,

     e. jak rozpoznać typ klienta i jak z nim postępować.

2. Efektywne radzenie sobie z emocjami klienta agresywnego:

     a. 3 sposoby zareagowania w sytuacji agresywnego zachowania studenta/klienta (technika reagowania tylko na formę przekazu, technika zamorzenia gniewu głodem, technika zaskoczenia),

     b. dostosowanie techniki do sytuacji i typu osobowości,

     c. cykl energetyczny agresji.

3. Sztuka odmawiania studentom/klientom:

     a. procedura asertywnej odmowy i argumentacji dostosowana do typu osobowości studenta,

     b. kluczowe słowa w odmawianiu,

     c. jak odmawiać łagodnie i stanowczo,

     d. analiza najczęściej popełnianych błędów w odmawianiu.

4. Techniki radzenia sobie z własnymi emocjami w trudnej sytuacji:

     a. jak zapanować nad swoimi emocjami – techniki możliwe do zastosowania podczas trudnej sytuacji oraz bezpośrednio po niej,

     b. jak szybko wrócić do równowagi po trudnej sytuacji,

     c. strategie pomagające i strategie utrudniające poradzenie sobie z silnymi emocjami.

5. Podsumowanie szkolenia i konsultacje.

Trener: Beata Janiczek-Krotowska

Udostępnij

bottom of page