wt., 24 wrz
|Google Meet
Techniki radzenia sobie z agresją studenta oraz z własnymi emocjami w trudnych sytuacjach
Cena: 600 zł netto, 738 zł brutto Gwarantujemy: - materiały i Certyfikat w wersji elektronicznej - merytoryczne szkolenie, - możliwość zadawania pytań w czasie zajęć za pośrednictwem chatu lub połączenia video, - pełne wsparcie techniczne.
Termin i lokalizacja
24 wrz 2024, 09:00 – 15:00
Google Meet
Goście
Zapisz się
PROGRAM SZKOLENIA
1. Zapobieganie trudnym sytuacjom, czyli sposoby sprawnej obsługi głównych typów klientów/studentów:
a. klient zorientowany na relację,
b. klient zorientowany na informację,
c. klient zorientowany na ekspresję,
d. klient zorientowany na zadanie,
e. jak rozpoznać typ klienta i jak z nim postępować.
2. Efektywne radzenie sobie z emocjami klienta agresywnego:
a. 3 sposoby zareagowania w sytuacji agresywnego zachowania studenta/klienta (technika reagowania tylko na formę przekazu, technika zamorzenia gniewu głodem, technika zaskoczenia),
b. dostosowanie techniki do sytuacji i typu osobowości,
c. cykl energetyczny agresji.
3. Sztuka odmawiania studentom/klientom:
a. procedura asertywnej odmowy i argumentacji dostosowana do typu osobowości studenta,
b. kluczowe słowa w odmawianiu,
c. jak odmawiać łagodnie i stanowczo,
d. analiza najczęściej popełnianych błędów w odmawianiu.
4. Techniki radzenia sobie z własnymi emocjami w trudnej sytuacji:
a. jak zapanować nad swoimi emocjami – techniki możliwe do zastosowania podczas trudnej sytuacji oraz bezpośrednio po niej,
b. jak szybko wrócić do równowagi po trudnej sytuacji,
c. strategie pomagające i strategie utrudniające poradzenie sobie z silnymi emocjami.
5. Podsumowanie szkolenia i konsultacje.
Trener: Beata Janiczek-Krotowska