wt., 20 maj
|Google Meet
Trudne sytuacje – agresja, roszczenie, impulsywność
Cena regularna: 690 zł netto; 848,70 zł brutto Gwarantujemy: - materiały i Certyfikat w wersji elektronicznej - merytoryczne szkolenie, - możliwość zadawania pytań w czasie zajęć za pośrednictwem chatu lub połączenia video, - pełne wsparcie techniczne
Termin i lokalizacja
20 maj 2025, 09:00 – 15:00
Google Meet
Zapisz się
Promocja przy zgłoszeniu do 6 maja 2025 r.:
- jednej i dwóch osób otrzymają Państwo 10% rabatu lub
- 50% rabatu dla trzeciej osoby lub
- czwarta osoba gratis.
Promocje nie łączą się!
Zakres Merytoryczny:
Szkolenie z tematu „Trudne sytuacje – agresja, roszczenie, impulsywność” dostarczy Uczestnikom wiedzy i narzędzi do zrozumienia trudnych i wymagających zjawisk relacyjnych oraz komunikowania się z osobami znajdującymi w stanie agresji, roszczenia lub impulsywności.
Każdy z Uczestników będzie miał szansę do pracy w oparciu o rzeczywiste studium przypadku. Walorem tego szkolenia jest łączenie merytorycznej części z praktykowaniem i osadzaniem wiedzy w realiach rzeczywistości zawodowej Uczestników. Dodatkowo szkolenie wyposaży Uczestników w wiedzę i narzędzia z komunikacji motywującej opartej o zasady Dialogu Motywującego, Terapii
Skoncentrowanej na Rozwiązaniach, dialogu empatycznego i elementów interwencji kryzysowej.
Uczestnicy mają możliwość pracy na przykładach ćwiczeniowych, jak i wniesionych z własnej praktyki. Metody pracy na szkoleniu: mini-wykład, prezentacja trenerska, ćwiczenia rozmów w podgrupach i parach treningowych, stop-klatka, dyskusje.
Korzyści wynikające z uczestnictwa w szkoleniu:
Nabycie wiedzy na temat radzenia sobie w trudnych sytuacjach agresji, roszczenia lub impulsywności.
Poszerzenie wiedzy o narzędzie komunikacyjne w sytuacjach: wymagających, trudnych, kryzysowych.
Pobudzanie wewnętrznej motywacji, wyciszenia i zrozumienia w komunikacji z odbiorcą trudnym.
Podniesienie komfortu pracy z trudnymi zagadnieniami komunikacyjnymi.
Dużo praktycznych przykładów, ćwiczeń, technik i narzędzi ułatwiających pracę w różnych warunkach.
Uzyskane dodatkowe materiały będą stanowiły skrypt narzędzi, które można wykorzystać w pracy.
PROGRAM SZKOLENIA
Postawa agresywna – rodzaje, rozpoznanie i strategie radzenia sobie:
Agresja w sytuacji relacyjnej – symptomy, objawy i przyczyny.
Ścieżki reagowania i postępowania w takich sytuacjach.
Ograniczenia pracy z osobą aresywną, czyli kiedy się wycofać.
Dobre praktyki i podstawowe błędy w komunikacji.
Postawa roszczeniowa – rodzaje, rozpoznanie i strategie radzenia sobie:
Roszczenia w sytuacji relacyjnej – symptomy, objawy i przyczyny.
Ścieżki reagowania i postępowania w takich sytuacjach.
Ograniczenia pracy z osobą roszczeniową, czyli kiedy się wycofać.
Dobre praktyki i podstawowe błędy w komunikacji.
Postawa impulsywna – rodzaje, rozpoznanie i strategie radzenia sobie:
Impulsywność w sytuacji relacyjnej – symptomy, objawy i przyczyny.
Ścieżki reagowania i postępowania w takich sytuacjach.
Ograniczenia pracy z osobą impulsywną, czyli kiedy się wycofać.
Dobre praktyki i podstawowe błędy w komunikacji.
Dialog, który motywuje i wycisza:
Elementy dialogu motywującego w komunikacji.
Elementy TSR w komunikacji.
Zasady komunikacji opartej na empatii.
Praca i dialog oparty o zasoby, otwartość, bezpieczeństwo i zaufanie.
Narzędzia i techniki wspierające kontakt.
Sesja Q&A:
Sesja z pytaniami i odpowiedziami z grupy.
Trener: Marta Kijanko