top of page
Warsztat rozwoju kompetencji interpersonalnych pracownika dziekanatu i sekretariatu uczelni
Warsztat rozwoju kompetencji interpersonalnych pracownika dziekanatu i sekretariatu uczelni

czw., 20 mar

|

Hotel Iness*** w Łodzi

Warsztat rozwoju kompetencji interpersonalnych pracownika dziekanatu i sekretariatu uczelni

Cena regularna: 1600 zł netto; 1968 zł Liczba miejsc jest ograniczona! Gwarantujemy: - materiały i Certyfikat, - wyżywienie (obiady, przerwy kawowe, kolacja), - zapewnienie noclegu za dodatkową opłatą. Koszt noclegu ze śniadaniem: - 200 zł - pokój 1 os. - 300 zł - pokój 2 os.

Termin i lokalizacja

20 mar 2025, 10:00 – 21 mar 2025, 13:30

Hotel Iness*** w Łodzi, Gen. Walerego Wróblewskiego 19/23, 93-578 Łódź, Polska

Zapisz się

LINK DO REJESTRACJI 


Uwaga! Przy zgłoszeniu 2 osób otrzymają Państwo 10% rabatu (cena po rabacie 1440 zł.)*

*szkolenia finansowane ze środków publicznych są zwolnione z podatku VAT. W przypadku uczelni niepublicznych do ceny należy doliczyć 23% VAT.



Warsztat rozwoju kompetencji interpersonalnych pracownika dziekanatu i sekretariatu uczelni. 

Budowanie asertywnej postawy oraz techniki radzenia sobie ze stresem w pracy



Cel szkolenia: Szkolenie ma na celu nabycie umiejętności asertywnej odmowy, opinii, prośby i postawy. Nabycie postawy asertywnej w pracy z klientem roszczeniowym. Poznanie technik stosowanych w asertywności. Przekazanie podstawowej wiedzy na temat postawy asertywnej. Analiza zachowań trudnego klienta w kontekście postawy asertywnej. Poznanie technik wzmacniających zachowanie asertywne.    



PROGRAM SZKOLENIA 


Dzień I


  1. Czym jest a czym nie jest asertywność w sytuacjach m.in. zawodowych:

    1. asertywność – podstawowe pojęcia,

    2. komunikat typu „Ja”,

    3. schemat asertywnej odmowy.

  2. Sztuka zarządzania rozmową:

    1. asertywność a agresja,

    2. wskazanie na zachowania agresywne, bierne i asertywne w relacji pracownik uczelni -klient,

    3. techniki asertywności.

  3. Budowanie asertywnej postawy w dziekanacie i sekretariacie:

    1. asertywność w pracy z klientem – najważniejsze elementy,

    2. techniki asertywności wykorzystywane w pracy z trudnym klientem,

    3. techniki radzenia sobie z presją i manipulacją klienta,

    4. asertywne odmawianie współpracownikom,

    5. reagowanie na różne formy krytyki,

    6. zapobieganie trudnym sytuacjom, czyli sposoby sprawnej obsługi głównych typów klientów/studentów.

  4. Podsumowanie i konsultacje indywidualne z Trenerem.


Dzień II


  1. Czym jest stres?

    1. mechanizm powstawania stresu w miejscu pracy,

    2. identyfikacja symptomów stresu – jak rozpoznać zachowania stresowe,

    3. stres korzystny i niekorzystny – mobilizujący do pracy i destabilizujący pracę,

    4. stres w miejscu pracy: warunki fizyczne, warunki materialne, atmosfera,

    5. stres a dążenie do perfekcjonizmu, czyli kiedy warto odpuścić by osiągnąć cel.

  2. Rozpoznanie indywidualnej podatności i odporności na stres:

    1. zachowania wg. C. G. Junga, a indywidualne preferencje dot. stresu,

    2. indywidualny potencjał kształtujący odporność na stres,

    3. ćwiczenie zachowań stresujących i reakcji na sytuacje stresowe,

    4. świadome budowanie odporności na stres.

  3. Radzenie sobie ze stresem:

    1. wybrane metody radzenia sobie z negatywnymi emocjami,

    2. konstruktywne rozwiązywanie konfliktów opartego o sfery wpływu,

    3. techniki asertywnego zachowania – okno JOHARY,

    4. reakcja na bierność i agresję,

    5. zapisywanie każdego pomysłu,

    6. techniki relaksacyjne i inne techniki pomagające ograniczyć stres.

  4. Konsultacje indywidualne. 



Adresaci szkolenia: Szkolenie adresowane przede wszystkim do pracowników administracji uczelni wyższych, którzy na co dzień pracują z trudnym, roszczeniowym klientem oraz dla wszystkich pozostałych osób, które chcą wzmocnić swoją postawę asertywną.


Metody pracy – mini wykład, dyskusje, opisy przypadków, ćwiczenia oparte na własnym doświadczeniu – indywidualne.

 


Trener: Karolina Szot

Udostępnij

bottom of page