top of page
Budowanie pozytywnego wizerunku pracownika uczelni – profesjonalna obsługa klienta wewnętrznego
Budowanie pozytywnego wizerunku pracownika uczelni – profesjonalna obsługa klienta wewnętrznego

wt., 14 maj

|

Google Meet

Budowanie pozytywnego wizerunku pracownika uczelni – profesjonalna obsługa klienta wewnętrznego

Oferta specjalna: 510 zł netto, 627,30 zł brutto Gwarantujemy: - materiały i Certyfikat w wersji elektronicznej, - merytoryczne szkolenie, - możliwość zadawania pytań w czasie zajęć za pośrednictwem chatu lub połączenia video, - pełne wsparcie techniczne.

Rejestracja jest zamknięta
Zobacz inne wydarzenia

Termin i lokalizacja

14 maj 2024, 09:00 – 15:00

Google Meet

Zapisz się

Celem szkolenia jest rozwijanie umiejętności profesjonalnej obsługi klientów wewnętrznych  w biurze uczelni w oparciu o mechanizmy psychologiczne. Szczególna uwaga poświęcona zostanie komunikacji wzmacniającej długofalowe i konstruktywne relacje z klientami wewnętrznymi oraz budowaniu pozytywnego wizerunku biura.

PROGRAM SZKOLENIA

1. Korzyści wynikające z profesjonalnej obsługi klienta wewnętrznego w biurze uczelni:

     a. budowanie pozytywnego wizerunku biura,

     b. wzmacnianie długofalowych relacji,

     c. podnoszenie własnej satysfakcji z pracy,

     d. specyfika komunikacji wewnętrznej w biurze uczelni,

     e. 5 najczęściej popełnianych błędów.

2. Budowanie pozytywnego pierwszego wrażenia – zasady i standardy:

     a. zasady profesjonalnej autoprezentacji w biurze uczelni,

     b. znaczenie komunikacji niewerbalnej i werbalnej – postawa, mimika, tembr głosu, sposób poruszania się, kontakt wzrokowy, kluczowe słowa, zakazane słowa.

3. Kierowanie rozmową – jak zrozumieć klienta i zostać zrozumianym?

     a. budowanie atmosfery zaangażowania i zaufania,

     b. standard prowadzenia wewnętrznych rozmów telefonicznych i bezpośrednich,

     c. rozpoznawanie 4 stylów zachowania klienta wewnętrznego i dostosowanie się do jego potrzeb psychologicznych – typologia Junga-Marstona,

     d. kluczowe narzędzia komunikacyjne umożliwiające efektywne zarządzanie rozmową,

     e. zapobieganie trudnym sytuacjom.

4. Profesjonalna obsługa klienta w trudnych sytuacjach:

     a. stawianie granic z zadbaniem o relację,

     b. reagowanie na nierealne oczekiwania klienta roszczeniowego,

     c. efektywne radzenie sobie z emocjami klienta zdenerwowanego,

     d. jak radzić sobie z klientem rozmownym,

     e. jak radzić sobie z klientem milczącym.

5. Dekalog profesjonalnej obsługi klienta wewnętrznego w biurze uczelni.

Trener: Beata Janiczek-Krotowska

Udostępnij

bottom of page