

pon., 13 paź
|Google Meet
Budowanie pozytywnego wizerunku pracownika uczelni – profesjonalna obsługa klienta wewnętrznego
Cena regularna: 690 zł netto, 848,70 zł brutto Promocja przy zgłoszeniu do 29 września 2025 r. - jednej i dwóch osób otrzymają Państwo 10% rabatu lub - 50% rabatu dla trzeciej osoby lub - czwarta osoba gratis. Promocje nie łączą się!
Termin i lokalizacja
13 paź 2025, 08:00 – 14:00
Google Meet
Zapisz się
Promocja przy zgłoszeniu do 29 września 2025 r.
- jednej i dwóch osób otrzymają Państwo 10% rabatu lub
- 50% rabatu dla trzeciej osoby lub
- czwarta osoba gratis.
Promocje nie łączą się!
Celem szkolenia jest rozwijanie umiejętności profesjonalnej obsługi klientów wewnętrznych w biurze uczelni w oparciu o mechanizmy psychologiczne. Szczególna uwaga poświęcona zostanie komunikacji wzmacniającej długofalowe i konstruktywne relacje z klientami wewnętrznymi oraz budowaniu pozytywnego wizerunku biura.
PROGRAM SZKOLENIA
1. Korzyści wynikające z profesjonalnej obsługi klienta wewnętrznego w biurze uczelni:
a. budowanie pozytywnego wizerunku biura,
b. wzmacnianie długofalowych relacji,
c. podnoszenie własnej satysfakcji z pracy,
d. specyfika komunikacji wewnętrznej w biurze uczelni,
e. 5 najczęściej popełnianych błędów.
2. Budowanie pozytywnego pierwszego wrażenia – zasady i standardy:
a. zasady profesjonalnej autoprezentacji w biurze uczelni,
b. znaczenie komunikacji niewerbalnej i werbalnej – postawa, mimika, tembr głosu, sposób poruszania się, kontakt wzrokowy, kluczowe słowa, zakazane słowa.
3. Kierowanie rozmową – jak zrozumieć klienta i zostać zrozumianym?
a. budowanie atmosfery zaangażowania i zaufania,
b. standard prowadzenia wewnętrznych rozmów telefonicznych i bezpośrednich,
c. rozpoznawanie 4 stylów zachowania klienta wewnętrznego i dostosowanie się do jego potrzeb psychologicznych – typologia Junga-Marstona,
d. kluczowe narzędzia komunikacyjne umożliwiające efektywne zarządzanie rozmową,
e. zapobieganie trudnym sytuacjom.
4. Profesjonalna obsługa klienta w trudnych sytuacjach:
a. stawianie granic z zadbaniem o relację,
b. reagowanie na nierealne oczekiwania klienta roszczeniowego,
c. efektywne radzenie sobie z emocjami klienta zdenerwowanego,
d. jak radzić sobie z klientem rozmownym,
e. jak radzić sobie z klientem milczącym.
5. Dekalog profesjonalnej obsługi klienta wewnętrznego w biurze uczelni.
Trener: Beata Janiczek-Krotowska