top of page
Budowanie pozytywnego wizerunku pracownika uczelni – profesjonalna obsługa klienta wewnętrznego
Budowanie pozytywnego wizerunku pracownika uczelni – profesjonalna obsługa klienta wewnętrznego

pon., 13 paź

|

Google Meet

Budowanie pozytywnego wizerunku pracownika uczelni – profesjonalna obsługa klienta wewnętrznego

Cena regularna: 690 zł netto, 848,70 zł brutto Promocja przy zgłoszeniu do 29 września 2025 r. - jednej i dwóch osób otrzymają Państwo 10% rabatu lub - 50% rabatu dla trzeciej osoby lub - czwarta osoba gratis. Promocje nie łączą się!

Termin i lokalizacja

13 paź 2025, 08:00 – 14:00

Google Meet

Zapisz się

LINK DO REJESTRACJI 


Promocja przy zgłoszeniu do 29 września 2025 r.

- jednej i dwóch osób otrzymają Państwo 10% rabatu lub

- 50% rabatu dla trzeciej osoby lub

- czwarta osoba gratis.

Promocje nie łączą się!



Celem szkolenia jest rozwijanie umiejętności profesjonalnej obsługi klientów wewnętrznych  w biurze uczelni w oparciu o mechanizmy psychologiczne. Szczególna uwaga poświęcona zostanie komunikacji wzmacniającej długofalowe i konstruktywne relacje z klientami wewnętrznymi oraz budowaniu pozytywnego wizerunku biura.



PROGRAM SZKOLENIA


1. Korzyści wynikające z profesjonalnej obsługi klienta wewnętrznego w biurze uczelni:

     a. budowanie pozytywnego wizerunku biura,

     b. wzmacnianie długofalowych relacji,

     c. podnoszenie własnej satysfakcji z pracy,

     d. specyfika komunikacji wewnętrznej w biurze uczelni,

     e. 5 najczęściej popełnianych błędów.


2. Budowanie pozytywnego pierwszego wrażenia – zasady i standardy:

     a. zasady profesjonalnej autoprezentacji w biurze uczelni,

     b. znaczenie komunikacji niewerbalnej i werbalnej – postawa, mimika, tembr głosu, sposób poruszania się, kontakt wzrokowy, kluczowe słowa, zakazane słowa.


3. Kierowanie rozmową – jak zrozumieć klienta i zostać zrozumianym?

     a. budowanie atmosfery zaangażowania i zaufania,

     b. standard prowadzenia wewnętrznych rozmów telefonicznych i bezpośrednich,

     c. rozpoznawanie 4 stylów zachowania klienta wewnętrznego i dostosowanie się do jego potrzeb psychologicznych – typologia Junga-Marstona,

     d. kluczowe narzędzia komunikacyjne umożliwiające efektywne zarządzanie rozmową,

     e. zapobieganie trudnym sytuacjom.


4. Profesjonalna obsługa klienta w trudnych sytuacjach:

     a. stawianie granic z zadbaniem o relację,

     b. reagowanie na nierealne oczekiwania klienta roszczeniowego,

     c. efektywne radzenie sobie z emocjami klienta zdenerwowanego,

     d. jak radzić sobie z klientem rozmownym,

     e. jak radzić sobie z klientem milczącym.


5. Dekalog profesjonalnej obsługi klienta wewnętrznego w biurze uczelni.



Trener: Beata Janiczek-Krotowska

Udostępnij

bottom of page