

śr., 05 lis
|Google Meet
Działalność promocyjna uczelni - aspekty prawne
Cena regularna: 690 zł netto, 848,70 zł brutto Promocja przy zgłoszeniu do 22 października 2025 r.: - jednej i dwóch osób otrzymają Państwo 10% rabatu lub - 50% rabatu dla trzeciej osoby lub - czwarta osoba gratis. Promocje nie łączą się!
Termin i lokalizacja
05 lis 2025, 09:00 – 15:00
Google Meet
Zapisz się
Promocja przy zgłoszeniu do 22 października 2025 r.:
- jednej i dwóch osób otrzymają Państwo 10% rabatu lub
- 50% rabatu dla trzeciej osoby lub
- czwarta osoba gratis.
Promocje nie łączą się!
PROGRAM SZKOLENIA
Najczęściej pojawiające się elementy podlegające ochronie prawnej:
utwory,
znaki towarowe,
dane osobowe,
dobra osobiste,
wizerunek.
Sposób korzystania z elementów prawnie chronionych – przeniesienie praw i licencja – które rozwiązanie wybrać?
Umowy i zgody pozwalające na korzystanie z praw – elementy, na które należy zwrócić uwagę.
Materiały promocyjne – o co zadbać przed ich rozpowszechnianiem?
Wydarzenia promocyjne:
regulamin wydarzenia,
rejestracja udziału w wydarzeniu vs. wydarzenia otwarte,
relacja z wydarzenia – zdjęcia, nagrania, streaming.
Konkursy:
prawne uregulowanie konkursu (przyrzeczenie publiczne) i jego konsekwencje w praktyce,
regulamin konkursu,
przedmiot konkursu a prawa autorskie.
Social media:
materiały zamieszczane w social mediach,
akcje organizowane za pośrednictwem kanałów i portali społecznościowych.
Szkolenie skierowane jest do pracowników jednostek zajmujących się działalnością promocyjną uczelni – organizacją wydarzeń, prowadzeniem kanałów social mediów, przygotowywaniem materiałów promocyjnych. Szkolenie w pełni obejmuje swoim zakresem prawne aspekty działalności promocyjnej uczelni.
Adresaci: pracownicy jednostek zajmujących się promocją uczelni.
Trener: r. pr. Monika Bankowicz