top of page
Jak skutecznie komunikować się w uczelni – dobre praktyki dla pracowników administracji
Jak skutecznie komunikować się w uczelni – dobre praktyki dla pracowników administracji

pon., 23 lut

|

Google Meet

Jak skutecznie komunikować się w uczelni – dobre praktyki dla pracowników administracji

Cena regularna: 690 zł netto, 848,70 zł brutto Promocja przy zgłoszeniu do 9 lutego 2026 r.: - jednej i dwóch osób otrzymają Państwo 10% rabatu lub - 50% rabatu dla trzeciej osoby lub - czwarta osoba gratis. Promocje nie łączą się!

Termin i lokalizacja

23 lut 2026, 09:00 – 15:00

Google Meet

Zapisz się

LINK DO REJESTRACJI


Promocja przy zgłoszeniu do 9 lutego 2026 r.:

- jednej i dwóch osób otrzymają Państwo 10% rabatu lub

- 50% rabatu dla trzeciej osoby lub

- czwarta osoba gratis.

Promocje nie łączą się!



Cel: Rozwijanie umiejętności skutecznej i profesjonalnej komunikacji w środowisku akademickim.




PROGRAM SZKOLENIA


  1. Specyfika komunikacji w środowisku uczelni

    1. Różnorodność ról i interesariuszy w administracji uczelnianej

    2. Wpływ hierarchii i kultury organizacyjnej na styl komunikacji

    3. Ćwiczenie: analiza typowych sytuacji komunikacyjnych

    4. Wyzwania i bariery komunikacyjne w uczelni

  2. Komunikacja asertywna i empatyczna w codziennej pracy

    1. Model komunikacji asertywnej – JA jako nadawca i odbiorca

    2. Technika aktywnego słuchania i parafrazy w rozmowach służbowych

    3. Ćwiczenie: symulacja trudnej rozmowy z użyciem KLATKI

    4. Rola empatii w budowaniu relacji w pracy

  3. Narzędzia podnoszące efektywność komunikacji

    1. SCARF i potrzeby bezpieczeństwa w komunikacji między pracownikami

    2. Zasady formułowania jasnych, precyzyjnych komunikatów pisemnych i ustnych

    3. Ćwiczenie: praca z feedbackiem i feedforward w kontekście administracji

    4. Budowanie pozytywnego wizerunku komunikacyjnego


Korzyści dla uczestników:

  • Poznanie dobrych praktyk komunikacji w uczelnianej administracji.

  • Zwiększenie efektywności przekazu i odbioru informacji.

  • Rozwój umiejętności radzenia sobie z formalnymi i nieformalnymi sytuacjami.



Trener: Małgorzata Żyhałko

Udostępnij

bottom of page