top of page
Komunikacja międzypokoleniowa z uwzględnieniem trudnych sytuacji
Komunikacja międzypokoleniowa z uwzględnieniem trudnych sytuacji

wt., 27 sie

|

WenderEDU Business Center, Wrocław

Komunikacja międzypokoleniowa z uwzględnieniem trudnych sytuacji

(zachowania agresywne, wywieranie presji, roszczeniowość) Cena: 1450 zł netto, 1783,50 zł brutto Liczba miejsc ograniczona! Gwarantujemy: materiały i Certyfikat, wyżywienie (obiad, przerwy kawowe), zapewnienie noclegu za dodatkową opłatą (cena nie zawiera noclegu).

Termin i lokalizacja

27 sie 2024, 10:00 – 28 sie 2024, 16:00

WenderEDU Business Center, Wrocław, Świętego Józefa 1/3, 50-329 Wrocław, Polska

Zapisz się

LINK DO REJESTRACJI  

Komunikacja międzypokoleniowa z uwzględnieniem trudnych sytuacji (zachowania agresywne, wywieranie presji, roszczeniowość) 

Celem szkolenia jest doskonalenie ważnej umiejętności efektywnego komunikowania się z osobami z rożnych pokoleń. Szczególna uwaga poświęcona zostanie porozumiewaniu się ze studentami i współpracownikami w trudnych sytuacjach takich jak roszczeniowość, presja i zachowania agresywne. 

PROGRAM SZKOLENIA 

1. BB, X, Y i Z - 4 pokolenia w środowisku akademickim.

     a. Dlaczego czasami trudno jest się porozumieć osobom z różnych pokoleń?

     b. Cechy, wartości i potrzeby każdego pokolenia.

     c. Co kształtuje każde pokolenie i jak te różnice przekładają się na zachowanie studentów i współpracowników.

     d. Jak budować wzajemne zrozumienie i szacunek?

2. Jak pracownik uczelni powinien budować autorytet u studentów i współpracowników z pokolenia BB, X, Y i Z.

     a. Czego oczekują od pracownika uczelni studenci i współpracownicy z pokolenia BB, X, Y i Z.

     b. 3 zasady budowania autorytetu u pokolenia Y i Z.

     c. Jak zachować się podczas rozmowy z osobami z pokolenia BB, X, Y i Z.

3. Jak rozmawiać z pokoleniem BB, X, Y i Z?

     a. Używanie języka korzyści dostosowanego do każdego pokolenia.

     b. Analiza potrzeb studenta/klienta.

     c. 5 najczęściej popełnianych błędów.

4. Zapobieganie trudnym sytuacjom w komunikacji – 4 typy potrzeb komunikacyjnych.

     a. 4 typy potrzeb komunikacyjnych studentów i współpracowników zgodnie z koncepcją Junga-Marstona.

     b. Jak rozpoznać typ osobowości studenta/współpracownika.

     c. Efektywne strategie komunikacji z poszczególnymi typami studentów.

     d. Mechanizmy psychologiczne wpływające na przebieg rozmowy.

5. Jak reagować w trudnych sytuacjach.

     a. Optymalna komunikacja werbalna i niewerbalna w trudnych sytuacjach.

     b. Reagowanie na nierealne oczekiwania studenta/współpracownika  roszczeniowego.

     c. Efektywne radzenie sobie z emocjami klienta agresywnego.

     d. Jak radzić sobie z klientem rozmownym.

6. Podsumowanie szkolenia.

     a. Wskazanie punktów zapalnych w komunikacji międzypokoleniowej i w reagowaniu w trudnych sytuacjach.

7. Konsultacje indywidualne z uczestnikami.

 

Czas trwania: 2 dni.

-------------------------------------------------------------------------------------------------

Uwaga! Przy zgłoszeniu 2 osób otrzymają Państwo 10% rabatu (cena po rabacie 1305 zł.)*

*szkolenia finansowane ze środków publicznych są zwolnione z podatku VAT. W przypadku uczelni niepublicznych do ceny należy doliczyć 23% VAT.

Liczba miejsc jest ograniczona!

Gwarantujemy: 

- materiały i Certyfikat, 

- wyżywienie (obiad, przerwy kawowe), 

- zapewnienie noclegu za dodatkową opłatą (cena nie zawiera noclegu). 

Koszt noclegu za dobę:

- 225 zł  - pokój 1 osobowy.

- 275 zł - pokój 2 osobowy. 

Trener: Beata Janiczek-Krotowska

Udostępnij

bottom of page