

czw., 10 kwi
|Hotel Galicya w Krakowie
Komunikacja w sytuacjach trudnych i wymagających oraz techniki radzenia sobie ze stresem i napięciem
Cena regularna: 1600 zł netto; 1968 zł brutto Promocja przy zgłoszeniu do 7 marca: - jednej lub dwóch osób otrzymają Państwo 10% rabatu, - trzech osób i więcej otrzymają Państwo 15% rabatu. Cena nie zawiera noclegu
Termin i lokalizacja
10 kwi 2025, 09:00 – 11 kwi 2025, 15:00
Hotel Galicya w Krakowie, Rzemieślnicza 4, 30-363 Kraków, Polska
Zapisz się
Promocja! Przy zgłoszeniu do 7 marca otrzymają Państwo:
- 10% rabatu przy zgłoszeniu jednej lub dwóch osób. Cena po rabacie wynosi 1440 zł.* za 1 osobę
- 15% rabatu przy zgłoszeniu trzech osób i więcej. Cena po rabacie wynosi 1360 zł.* za 1 osobę
Cena nie zawiera noclegu
Gwarantujemy:
- materiały i Certyfikat,
- wyżywienie (obiady, przerwy kawowe),
- zapewnienie noclegu za dodatkową opłatą.
Koszt noclegu ze śniadaniem:
- 290 zł - pokój 1 os. - 310 zł - pokój 2 os.
*szkolenia finansowane ze środków publicznych są zwolnione z podatku VAT. W przypadku uczelni niepublicznych do ceny należy doliczyć 23% VAT.
Komunikacja w sytuacjach trudnych i wymagających oraz techniki radzenia sobie ze stresem i napięciem
Zakres Merytoryczny:
Szkolenie dostarczy Uczestnikom wiedzy i narzędzi do skutecznego radzenia sobie w sytuacjach wymagających emocjonalnie. Każdy z Uczestników będzie miał szansę do pracy w oparciu o rzeczywiste studium przypadku. Walorem tego szkolenia jest łączenie merytorycznej części z praktykowaniem i osadzaniem wiedzy w realiach rzeczywistości zawodowej Uczestników. Dodatkowo szkolenie wyposaży Uczestników w wiedzę i narzędzia z komunikacji motywującej opartej o zasady Dialogu Motywującego, Terapii Skoncentrowanej na Rozwiązaniach, dialogu empatycznego i elementów interwencji kryzysowej.
Uczestnicy mają możliwość pracy na przykładach ćwiczeniowych, jak i wniesionych z własnej praktyki. Metody pracy na szkoleniu: mini-wykład, prezentacja trenerska, ćwiczenia rozmów w podgrupach i parach treningowych, stop-klatka, dyskusje.
PROGRAM SZKOLENIA
Sytuacje wymagające emocjonalnie cz. 1
Klient agresywny | roszczeniowy | impulsywny
Właściwa i pomocna komunikacja w sytuacjach podwyższonych emocji
Pomocne techniki i narzędzia
Sytuacje wymagające emocjonalnie cz. 2
Klient w kryzysie psychicznym
Właściwa i pomocna komunikacja w sytuacjach podwyższonych emocji
Pomocne techniki i narzędzia
Dialog, który motywuje i wycisza
Elementy dialogu motywującego w komunikacji.
Elementy TSR w komunikacji.
Zasady komunikacji opartej na empatii.
Praca i dialog oparty o zasoby, otwartość, bezpieczeństwo i zaufanie.
Techniki radzenia sobie ze stresem i napięciem
Techniki mindfulness
Techniki typu instant
Profilaktyka i osobista apteczka antystresowa
Sesja Q&A:
Sesja z pytaniami i odpowiedziami z grupy.
Trener: Marta Kijanko