top of page
Komunikacja w sytuacjach trudnych i wymagających oraz techniki radzenia sobie ze stresem i napięciem
Komunikacja w sytuacjach trudnych i wymagających oraz techniki radzenia sobie ze stresem i napięciem

czw., 10 kwi

|

Hotel Galicya w Krakowie

Komunikacja w sytuacjach trudnych i wymagających oraz techniki radzenia sobie ze stresem i napięciem

Cena regularna: 1600 zł netto; 1968 zł brutto Promocja przy zgłoszeniu do 7 marca: - jednej lub dwóch osób otrzymają Państwo 10% rabatu, - trzech osób i więcej otrzymają Państwo 15% rabatu. Cena nie zawiera noclegu

Termin i lokalizacja

10 kwi 2025, 09:00 – 11 kwi 2025, 15:00

Hotel Galicya w Krakowie, Rzemieślnicza 4, 30-363 Kraków, Polska

Zapisz się

LINK DO REJESTRACJI



Promocja! Przy zgłoszeniu do 7 marca otrzymają Państwo:

- 10% rabatu przy zgłoszeniu jednej lub dwóch osób. Cena po rabacie wynosi 1440 zł.* za 1 osobę

- 15% rabatu przy zgłoszeniu trzech osób i więcej. Cena po rabacie wynosi 1360 zł.* za 1 osobę


Cena nie zawiera noclegu


Gwarantujemy:

- materiały i Certyfikat,

- wyżywienie (obiady, przerwy kawowe),

- zapewnienie noclegu za dodatkową opłatą.


Koszt noclegu ze śniadaniem:

- 290 zł - pokój 1 os. - 310 zł - pokój 2 os.


*szkolenia finansowane ze środków publicznych są zwolnione z podatku VAT. W przypadku uczelni niepublicznych do ceny należy doliczyć 23% VAT.



Komunikacja w sytuacjach trudnych i wymagających oraz techniki radzenia sobie ze stresem i napięciem


Zakres Merytoryczny: 

Szkolenie dostarczy Uczestnikom wiedzy i narzędzi do skutecznego radzenia sobie w sytuacjach wymagających emocjonalnie. Każdy z Uczestników będzie miał szansę do pracy w oparciu o rzeczywiste studium przypadku. Walorem tego szkolenia jest łączenie merytorycznej części z praktykowaniem i osadzaniem wiedzy w realiach rzeczywistości zawodowej Uczestników. Dodatkowo szkolenie wyposaży Uczestników w wiedzę i narzędzia z komunikacji motywującej opartej o zasady Dialogu Motywującego, Terapii Skoncentrowanej na Rozwiązaniach, dialogu empatycznego i elementów interwencji kryzysowej.

Uczestnicy mają możliwość pracy na przykładach ćwiczeniowych, jak i wniesionych z własnej praktyki. Metody pracy na szkoleniu: mini-wykład, prezentacja trenerska, ćwiczenia rozmów w podgrupach i parach treningowych, stop-klatka, dyskusje.


PROGRAM SZKOLENIA


  1. Sytuacje wymagające emocjonalnie cz. 1

    1. Klient agresywny | roszczeniowy | impulsywny

    2. Właściwa i pomocna komunikacja w sytuacjach podwyższonych emocji

    3. Pomocne techniki i narzędzia

  2. Sytuacje wymagające emocjonalnie cz. 2

    1. Klient w kryzysie psychicznym

    2. Właściwa i pomocna komunikacja w sytuacjach podwyższonych emocji

    3. Pomocne techniki i narzędzia

  3. Dialog, który motywuje i wycisza

    1. Elementy dialogu motywującego w komunikacji.

    2. Elementy TSR w komunikacji.

    3. Zasady komunikacji opartej na empatii.

    4. Praca i dialog oparty o zasoby, otwartość, bezpieczeństwo i zaufanie.

  4. Techniki radzenia sobie ze stresem i napięciem

    1. Techniki mindfulness

    2. Techniki typu instant

    3. Profilaktyka i osobista apteczka antystresowa

  5. Sesja Q&A:

    1. Sesja z pytaniami i odpowiedziami z grupy.



Trener: Marta Kijanko

Mapy Google zostały zablokowane z powodu ustawień analityki i funkcjonalnych plików cookie.

Udostępnij

bottom of page