top of page
Neuroróżnorodność i funkcjonowanie osób ze spektrum autyzmu w środowisku akademickim
Neuroróżnorodność i funkcjonowanie osób ze spektrum autyzmu w środowisku akademickim

pon., 19 sty

|

Google Meet

Neuroróżnorodność i funkcjonowanie osób ze spektrum autyzmu w środowisku akademickim

Cena regularna: 690 zł netto, 848,70 zł brutto Promocja przy zgłoszeniu do 5 stycznia 2026 r.: - jednej i dwóch osób otrzymają Państwo 10% rabatu lub - 50% rabatu dla trzeciej osoby lub - czwarta osoba gratis. Promocje nie łączą się!

Termin i lokalizacja

19 sty 2026, 08:00 – 14:00

Google Meet

Zapisz się

LINK DO REJESTRACJI


Promocja przy zgłoszeniu do 5 stycznia 2026 r.:

- jednej i dwóch osób otrzymają Państwo 10% rabatu lub

- 50% rabatu dla trzeciej osoby lub

- czwarta osoba gratis.

Promocje nie łączą się!



Celem szkolenia jest:

  • zdobycie wiedzy czym jest neuroróżnorodność i spektrum autyzmu,

  • rozwijanie świadomości jakie są potrzeby psychologiczne i komunikacyjne studentów z neuroróżnorodnością i spektrum autyzmu,

  • zdobycie umiejętności stosowania konkretnych zasad komunikowania się z osobami ze spektrum w codziennych sytuacjach,

  • budowanie postawy zrozumienia, wzajemnego szacunku, akceptacji i tolerancji.



PROGRAM SZKOLENIA


  1. Neuroróżnorodność i spektrum autyzmu a uczelnie:

    1. czym jest neuroróżnorodność?,

    2. czym jest spektrum autyzmu?,

    3. skala osób ze spektrum autyzmu.

  2. Funkcjonowanie osób ze spektrum na uczelni:

    1. jakie błędy najczęściej popełniamy podczas kontaktu z osobami z neuroróżnorodnością,

    2. potencjał i mocne strony osób ze spektrum autyzmu,

    3. wyzwania dla osób ze spektrum związane ze studiowaniem,

    4. potrzeby psychologiczne,

    5. potrzeby komunikacyjne.

  3. Strategie wspierania osób z neuroróżnorodnością i spektrum autyzmu na uczelni:

    1. wsparcie ze strony uczelni,

    2. strategie z perspektywy wykładowcy i pracownika administracji,

    3. dostosowanie formy weryfikacji wiedzy,

    4. budowanie postawy akceptacji, szacunku i zrozumienia wobec osób z neuroróżnorodnością i spektrum autyzmu.

  4. Jak zachować się w trudnych sytuacjach:

    1. kluczowa zasada – profilaktyka trudnych sytuacji,

    2. sposoby reagowania w najczęściej spotykanych trudnych sytuacjach,

    3. jak zareagować w sytuacji pojawienia się silnych emocji ze strony studenta ze spektrum autyzmu.

  5. Podsumowanie szkolenia:

    1. zebranie kluczowych zasad,

    2. konsultacje indywidualne.



Trener: Beata Janiczek-Krotowska

Udostępnij

bottom of page