pon., 16 gru
|Google Meet
Prawne aspekty działalności promocyjnej uczelni
Cena: 600 zł netto, 738 zł brutto Gwarantujemy: - materiały i Certyfikat w wersji elektronicznej, - merytoryczne szkolenie, - możliwość zadawania pytań w czasie zajęć za pośrednictwem chatu lub połączenia video, - pełne wsparcie techniczne.
Termin i lokalizacja
16 gru 2024, 09:00 – 15:00
Google Meet
Zapisz się
PROGRAM SZKOLENIA
1. Najczęściej pojawiające się elementy podlegające ochronie prawnej:
a. utwory,
b. znaki towarowe,
c. dane osobowe,
d. dobra osobiste,
e. wizerunek.
2. Sposób korzystania z elementów prawnie chronionych – przeniesienie praw i licencja – które rozwiązanie wybrać?
3. Umowy i zgody pozwalające na korzystanie z praw – elementy, na które należy zwrócić uwagę.
4. Materiały promocyjne – o co zadbać przed ich rozpowszechnianiem?
5. Wydarzenia promocyjne:
a. regulamin wydarzenia,
b. rejestracja udziału w wydarzeniu vs. wydarzenia otwarte,
c. relacja z wydarzenia – zdjęcia, nagrania, streaming.
6. Konkursy:
a. prawne uregulowanie konkursu (przyrzeczenie publiczne) i jego konsekwencje w praktyce,
b. regulamin konkursu,
c. przedmiot konkursu a prawa autorskie.
7. Social media:
a. materiały zamieszczane w social mediach,
b. akcje organizowane za pośrednictwem kanałów i portali społecznościowych.
Szkolenie skierowane jest do pracowników jednostek zajmujących się działalnością promocyjną uczelni – organizacją wydarzeń, prowadzeniem kanałów social mediów, przygotowywaniem materiałów promocyjnych. Szkolenie w pełni obejmuje swoim zakresem prawne aspekty działalności promocyjnej uczelni.
Adresaci: pracownicy jednostek zajmujących się promocją uczelni.
Trener: r. pr. Monika Bankowicz