top of page
Prawne aspekty działalności promocyjnej uczelni
Prawne aspekty działalności promocyjnej uczelni

pon., 16 gru

|

Google Meet

Prawne aspekty działalności promocyjnej uczelni

Cena: 600 zł netto, 738 zł brutto Gwarantujemy: - materiały i Certyfikat w wersji elektronicznej, - merytoryczne szkolenie, - możliwość zadawania pytań w czasie zajęć za pośrednictwem chatu lub połączenia video, - pełne wsparcie techniczne.

Termin i lokalizacja

16 gru 2024, 09:00 – 15:00

Google Meet

Zapisz się

LINK DO REJESTRACJI  

PROGRAM SZKOLENIA 

1. Najczęściej pojawiające się elementy podlegające ochronie prawnej:

     a. utwory,

     b. znaki towarowe,

     c. dane osobowe,

     d. dobra osobiste,

     e. wizerunek.

2. Sposób korzystania z elementów prawnie chronionych – przeniesienie praw i licencja – które rozwiązanie wybrać?

3. Umowy i zgody pozwalające na korzystanie z praw – elementy, na które należy zwrócić uwagę.

4. Materiały promocyjne – o co zadbać przed ich rozpowszechnianiem?

5. Wydarzenia promocyjne:

     a. regulamin wydarzenia,

     b. rejestracja udziału w wydarzeniu vs. wydarzenia otwarte,

     c. relacja z wydarzenia – zdjęcia, nagrania, streaming.

6. Konkursy:

     a. prawne uregulowanie konkursu (przyrzeczenie publiczne) i jego konsekwencje w praktyce,

     b. regulamin konkursu,

     c. przedmiot konkursu a prawa autorskie.

7. Social media:

     a. materiały zamieszczane w social mediach,

     b. akcje organizowane za pośrednictwem kanałów i portali społecznościowych.

Szkolenie skierowane jest do pracowników jednostek zajmujących się działalnością promocyjną uczelni – organizacją wydarzeń, prowadzeniem kanałów social mediów, przygotowywaniem materiałów promocyjnych. Szkolenie w pełni obejmuje swoim zakresem prawne aspekty działalności promocyjnej uczelni.

Adresaci: pracownicy jednostek zajmujących się promocją uczelni.        

Trener: r. pr. Monika Bankowicz

Udostępnij

bottom of page