top of page
Asertywna komunikacja ze studentem zagranicznym
Asertywna komunikacja ze studentem zagranicznym

pon., 12 sty

|

Google Meet

Asertywna komunikacja ze studentem zagranicznym

Cena regularna: 690 zł netto, 848,70 zł brutto Promocja przy zgłoszeniu do 29 grudnia 2025 r.: - jednej i dwóch osób otrzymają Państwo 10% rabatu lub - 50% rabatu dla trzeciej osoby lub - czwarta osoba gratis. Promocje nie łączą się!

Termin i lokalizacja

12 sty 2026, 08:00 – 14:00

Google Meet

Zapisz się

Promocja przy zgłoszeniu do 29 grudnia 2025 r.:

- jednej i dwóch osób otrzymają Państwo 10% rabatu lub

- 50% rabatu dla trzeciej osoby lub

- czwarta osoba gratis.

Promocje nie łączą się!



LINK DO REJESTRACJI 


Celem szkolenia jest rozwijanie umiejętności asertywnego komunikowania się pracowników uczelni ze studentami zagranicznymi w trudnych sytuacjach tj. roszczeniowość, wywieranie presji i zachowanie agresywne.


PROGRAM SZKOLENIA


1. Różnice kulturowe w praktyce w środowisku akademickim.

     a. 3 kluczowe kryteria różnicujące kultury,

     b. określenie specyfiki naszej nacji jako punktu wyjścia do omawianych kultur,

     c. jak studenci z różnych kultur podchodzą do terminowości, ustaleń i zasad.


2. Profesjonalna i asertywna postawa pracownika uczelni.

     a. zachowanie agresywne,

     b. zachowanie uległe,

     c. zachowanie asertywne,

     d. konsekwencje w/w zachowań,

     e. różnice pomiędzy w/w zachowaniami.


3. Asertywna komunikacja ze studentem z innej nacji w trudnych sytuacjach tj. agresja i roszczeniowość.

     a. reagowanie w sytuacji, kiedy studenci zagraniczni nie stosują się do wprowadzonych zasad,

     b. dynamika zachowań agresywnych i roszczeniowych u studentów z różnych nacji,

     c. stawianie granic z zadbaniem o relację z cudzoziemcem,

     d. sztuka odmawiania studentom z uwzględnieniem różnic kulturowych,

     e. jak odmawiać łagodnie i stanowczo,

     f. reagowanie na presję ze strony studenta,

     g. odróżnianie zachowań agresywnych od ekspresji kulturowej,

     h. kiedy pracownik uczelni powinien zareagować – sygnały ostrzegawcze,

     i. kluczowe zasady mowy ciała w trudnych sytuacjach,

     j. sposoby reagowania na zachowania agresywne,

     k. analiza najczęściej popełnianych błędów.


4. Podsumowanie szkolenia.

     a. zebranie kluczowych zasad asertywnej komunikacji ze studentami zagranicznymi.



Trener: Beata Janiczek-Krotowska

Udostępnij

bottom of page