

wt., 15 kwi
|Google Meet
Budowanie asertywnej postawy w dziekanacie i sekretariacie uczelni
Cena regularna: 690 zł netto; 848,70 zł brutto Liczba miejsc ograniczona! Gwarantujemy: - materiały i Certyfikat w wersji elektronicznej, - merytoryczne szkolenie, - możliwość zadawania pytań w czasie zajęć za pośrednictwem chatu lub połączenia video, - pełne wsparcie techniczne.
Termin i lokalizacja
15 kwi 2025, 09:00 – 15:00
Google Meet
Zapisz się
Szkolenie ma na celu nabycie umiejętności asertywnej odmowy, opinii, prośby i postawy. Nabycie postawy asertywnej w pracy z klientem roszczeniowym. Poznanie technik stosowanych w asertywności. Przekazanie podstawowej wiedzy na temat postawy asertywnej. Analiza zachowań trudnego klienta w kontekście postawy asertywnej. Poznanie technik wzmacniających zachowanie asertywne.
PROGRAM SZKOLENIA
Czym jest a czym nie jest asertywność w sytuacjach m.in. zawodowych:
asertywność - podstawowe pojęcia,
komunikat typu „Ja”,
schemat asertywnej odmowy.
Sztuka zarządzania rozmową:
asertywność a agresja,
wskazanie na zachowania agresywne, bierne i asertywne w relacji pracownik uczelni -klient,
techniki asertywności.
Budowanie asertywnej postawy w dziekanacie i sekretariacie:
asertywność w pracy z klientem - najważniejsze elementy,
techniki asertywności wykorzystywane w pracy z trudnym klientem,
techniki radzenia sobie z presją i manipulacją klienta,
asertywne odmawianie współpracownikom,
reagowanie na różne formy krytyki,
zapobieganie trudnym sytuacjom, czyli sposoby sprawnej obsługi głównych typów klientów/studentów.
Podsumowanie szkolenia i konsultacje indywidualne z Trenerem.
Szkolenie adresowane przede wszystkim do pracowników administracji uczelni wyższych, którzy na co dzień pracują z trudnym, roszczeniowym klientem oraz dla wszystkich pozostałych osób, które chcą wzmocnić swoją postawę asertywną.
Metody pracy – mini wykład, dyskusje, opisy przypadków, ćwiczenia oparte na własnym doświadczeniu – indywidualne.
Trener: Małgorzata Żyhałko