top of page
Budowanie asertywnej postawy w dziekanacie i sekretariacie uczelni
Budowanie asertywnej postawy w dziekanacie i sekretariacie uczelni

wt., 15 kwi

|

Google Meet

Budowanie asertywnej postawy w dziekanacie i sekretariacie uczelni

Cena regularna: 690 zł netto; 848,70 zł brutto Liczba miejsc ograniczona! Gwarantujemy: - materiały i Certyfikat w wersji elektronicznej, - merytoryczne szkolenie, - możliwość zadawania pytań w czasie zajęć za pośrednictwem chatu lub połączenia video, - pełne wsparcie techniczne.

Termin i lokalizacja

15 kwi 2025, 09:00 – 15:00

Google Meet

Zapisz się

LINK DO REJESTRACJI


Promocja przy zgłoszeniu do 1 kwietnia 2025 r.:

- jednej i dwóch osób otrzymają Państwo 10% rabatu lub

- 50% rabatu dla trzeciej osoby lub

- czwarta osoba gratis.

Promocje nie łączą się!



CEL SZKOLENIA

Szkolenie ma na celu nabycie umiejętności asertywnej odmowy, opinii, prośby i postawy. Nabycie postawy asertywnej w pracy z klientem roszczeniowym. Poznanie technik stosowanych w asertywności. Przekazanie podstawowej wiedzy na temat postawy asertywnej. Analiza zachowań trudnego klienta w kontekście postawy asertywnej. Poznanie technik wzmacniających zachowanie asertywne.



PROGRAM SZKOLENIA


  1. Czym jest a czym nie jest asertywność w sytuacjach m.in. zawodowych:

    1. asertywność - podstawowe pojęcia,

    2. komunikat typu „Ja”,

    3. schemat asertywnej odmowy.

  2. Sztuka zarządzania rozmową:

    1. asertywność a agresja,

    2. wskazanie na zachowania agresywne, bierne i asertywne w relacji pracownik uczelni -klient,

    3. techniki asertywności.

  3. Budowanie asertywnej postawy w dziekanacie i sekretariacie:

    1. asertywność w pracy z klientem - najważniejsze elementy,

    2. techniki asertywności wykorzystywane w pracy z trudnym klientem,

    3. techniki radzenia sobie z presją i manipulacją klienta,

    4. asertywne odmawianie współpracownikom,

    5. reagowanie na różne formy krytyki,

    6. zapobieganie trudnym sytuacjom, czyli sposoby sprawnej obsługi głównych typów klientów/studentów.

  4. Podsumowanie szkolenia i konsultacje indywidualne z Trenerem.



Szkolenie adresowane przede wszystkim do pracowników administracji uczelni wyższych, którzy na co dzień pracują z trudnym, roszczeniowym klientem oraz dla wszystkich pozostałych osób, które chcą wzmocnić swoją postawę asertywną.


Metody pracy – mini wykład, dyskusje,  opisy przypadków, ćwiczenia oparte na własnym doświadczeniu – indywidualne.



Trener: Karolina Szot

Udostępnij

bottom of page