top of page
Budowanie pozytywnego wizerunku pracownika - szkolenie dla Uczelnianych Komisji Rekrutacyjnych
Budowanie pozytywnego wizerunku pracownika - szkolenie dla Uczelnianych Komisji Rekrutacyjnych

wt., 20 sty

|

Google Meet

Budowanie pozytywnego wizerunku pracownika - szkolenie dla Uczelnianych Komisji Rekrutacyjnych

Cena regularna: 400 zł netto; 492 zł brutto Promocja przy zgłoszeniu do 7 stycznia 2026 r.: - jednej i dwóch osób otrzymają Państwo 10% rabatu lub - 50% rabatu dla trzeciej osoby lub - czwarta osoba gratis. Promocje nie łączą się!

Termin i lokalizacja

20 sty 2026, 08:00 – 11:00

Google Meet

Zapisz się

LINK DO REJESTRACJI



Promocja przy zgłoszeniu do 7 stycznia 2026 r.:

- jednej i dwóch osób otrzymają Państwo 10% rabatu lub

- 50% rabatu dla trzeciej osoby lub

- czwarta osoba gratis.

Promocje nie łączą się!



PROGRAM SZKOLENIA


1. Pierwszy krok - zbudowanie odpowiednej postawy Lidera

     a. Stare nawyki w pracy w nowej perspektywie kierownika.

     b. Pierwsze kroki po awansie, aby zbudować postawę Lidera zespołu.

     c. Kiedy kierownik jest uległy, agresywny, manipulacyjny i asertywny – budowanie optymalnej postawy w stosunku do zespołu.

     d. Zakres zadań a specyfika pracy w uczelni wyższej.


2. Drugi krok - określenie i wprowadzenie zasad współpracy w zespole, którego niedawno byłem członkiem.

     a. Expose kierownika, czyli jak skutecznie wprowadzić zasady.

     b. Sztuka przemawiania do zespołu – jak prawidłowo stać, chodzić, siedzieć oraz gestykulować.

     c. Nigdy nie zaczynaj swojej wypowiedzi od... – skuteczne metody na zepsucie każdego spotkania.

     d. Egzekwowanie zasad.


3. Krok trzeci - delegowanie zadań, jako podstawowe narzędzie zarządzania zespołem.

     a. Wprowadzenie do delegowania zadań.

     b. Procedura efektywnego i motywującego delegowania zadań w uczelni.

     c. Słowa kluczowe.

     d. Stopnie delegowania.

     e. Najczęściej popełniane błędy.


4. Krok czwarty- efektywna komunikacja z pracownikami.

     a. Udzielanie konstruktywnych i motywujących informacji zwrotnych.

     b. 3 etapy rozmowy korygującej.

     c. 4 etapy asertywnej odmowy z zadbaniem o relacje.

     d. Analiza najczęściej popełnianych błędów w odmawianiu.

     e. Jak doceniać współpracowników.


5. Podsumowanie szkolenia i wyciągnięcie kluczowych wniosków.

     a. Zaplanowanie wdrożenia w praktykę zawodową nowych umiejętności.


Adresaci: 

• Liderzy zespołów z maksymalnie rocznym stażem na stanowisku kierowniczym.

• Osoby, które przygotowują się do roli Lidera. 



Trener: Beata Janiczek-Krotowska

Udostępnij

bottom of page