top of page
Budowanie pozytywnego wizerunku pracownika - szkolenie dla Uczelnianych Komisji Rekrutacyjnych
Budowanie pozytywnego wizerunku pracownika - szkolenie dla Uczelnianych Komisji Rekrutacyjnych

wt., 20 sty

|

Google Meet

Budowanie pozytywnego wizerunku pracownika - szkolenie dla Uczelnianych Komisji Rekrutacyjnych

Cena regularna: 400 zł netto; 492 zł brutto Promocja przy zgłoszeniu do 7 stycznia 2026 r.: - jednej i dwóch osób otrzymają Państwo 10% rabatu lub - 50% rabatu dla trzeciej osoby lub - czwarta osoba gratis. Promocje nie łączą się!

Termin i lokalizacja

20 sty 2026, 08:00 – 11:00

Google Meet

REJESTRACJA

LINK DO REJESTRACJI



Promocja przy zgłoszeniu do 7 stycznia 2026 r.:

- jednej i dwóch osób otrzymają Państwo 10% rabatu lub

- 50% rabatu dla trzeciej osoby lub

- czwarta osoba gratis.

Promocje nie łączą się!



Celem szkolenia jest rozwijanie umiejętności profesjonalnej obsługi klientów wewnętrznych (kandydatów oraz rodziców) w oparciu o mechanizmy psychologiczne. Szczególna uwaga poświęcona zostanie komunikacji wzmacniającej długofalowe i konstruktywne relacje z klientami wewnętrznymi oraz budowaniu pozytywnego wizerunku uczelni.



PROGRAM SZKOLENIA


  1. Korzyści wynikające z profesjonalnej obsługi klienta wewnętrznego w biurze uczelni.

    1. Budowanie pozytywnego wizerunku biura i wzmacnianie długofalowych relacji.

    2. Specyfika komunikacji wewnętrznej w biurze uczelni.

  2. Budowanie pozytywnego pierwszego wrażenia – zasady i standardy.

    1. Zasady profesjonalnej autoprezentacji w biurze uczelni.

    2. Znaczenie komunikacji niewerbalnej i werbalnej – postawa, mimika, tembr głosu, sposób poruszania się, kontakt wzrokowy, kluczowe słowa, zakazane słowa.

  3. Kierowanie rozmową – jak zrozumieć klienta i zostać zrozumianym?

    1. Budowanie atmosfery zaangażowania i zaufania.

    2. Standard prowadzenia wewnętrznych rozmów telefonicznych i bezpośrednich.

    3. Kluczowe narzędzia komunikacyjne umożliwiające efektywne zarządzanie rozmową.

    4. Zapobieganie trudnym sytuacjom.

  4. Profesjonalna obsługa klienta w trudnych sytuacjach.

    1. Stawianie granic z zadbaniem o relację.

    2. Reagowanie na nierealne oczekiwania klienta roszczeniowego.

    3. Efektywne radzenie sobie z emocjami klienta zdenerwowanego.

  5. Podsumowanie szkolenia.



Trener: Beata Janiczek-Krotowska

Udostępnij

bottom of page