

wt., 13 sty
|Google Meet
Czarny Łabędź, czyli zarządzanie zespołem w sytuacji kryzysowej
Cena regularna: 690,00 zł netto, 848,70 zł brutto Promocja przy zgłoszeniu do 30 grudnia 2025 r.: - jednej i dwóch osób otrzymają Państwo 10% rabatu lub - 50% rabatu dla trzeciej osoby lub - czwarta osoba gratis. Promocje nie łączą się!
Termin i lokalizacja
13 sty 2026, 08:00 – 13:00
Google Meet
Zapisz się
Promocja przy zgłoszeniu do 30 grudnia 2025 r.:
- jednej i dwóch osób otrzymają Państwo 10% rabatu lub
- 50% rabatu dla trzeciej osoby lub
- czwarta osoba gratis.
Promocje nie łączą się!
Szkolenie należy do pakietu Certyfikat Lidera
Celem szkolenia jest przekazanie wiedzy z zakresu zarządzania zespołem w trudnej sytuacji. Szczególna uwaga poświęcona zostanie omówieniu dynamiki sytuacji kryzysowej, reakcjom pracowników i zmianom, które nastąpią po doświadczeniu kryzysu u kierownika i członków zespołu. Ponadto omówiona zostanie efektywna komunikacja z pracownikami w sytuacji kryzysowej, reagowanie w trudnych sytuacjach oraz sposoby na obniżenie swojego poziomu stresu ostrego i chronicznego.
PROGRAM SZKOLENIA
Czym jest Czarny Łabędź i sytuacja kryzysowa w zarządzaniu zespołem w uczelni:
dynamika kryzysu,
dwie kluczowe formy kryzysu,
konsekwencje kryzysu, stresu ostrego i chronicznego dla zespołu i Lidera,
gwałtowne zmiany a poczucie bezpieczeństwa pracownika.
Skuteczna i motywująca komunikacja w sytuacji kryzysowej:
struktura wystąpienia informacyjnego – kiedy i w jaki sposób przekazywać informacje zespołowi,
jakie informacje przekazywać – wybór rodzaju i zakresu komunikatu do zespołu w kontekście sytuacji kryzysowej i nagłych zmian,
5 zasad informowania pracowników w sytuacji kryzysowej,
5 słów zakazanych i najczęściej popełniane błędy podczas przekazywania informacji,
budowanie postawy sprzyjającej zmianie i komunikowanie korzyści płynących ze zmiany.
Trudne sytuacje w kryzysie:
procedura reagowania na obawy i negatywne emocje pracowników,
procedura reagowania na narzekanie pracowników,
procedura reagowania w sytuacji paniki pracownika,
struktura wystąpienia kryzysowego.
Techniki radzenia sobie z własnym stresem (ostrym i chronicznym) w sytuacji kryzysowej:
konstruktywne i niekonstruktywne sposoby radzenia sobie ze stresem ostrym i chronicznym: reakcje ucieczkowe, uspokajanie się, rozwiązywanie sytuacji trudnych oraz profilaktyka,
kontrola własnych emocji,
profilaktyka pojawienia się paniki u Lidera,
2 techniki szybkiego opanowania stresu w kryzysowej sytuacji.
Podsumowanie szkolenia:
Kluczowe zasady zarządzania zespołem w kryzysowej sytuacji.
Adresaci:
Kadra kierownicza.
Liderzy zespołów.
Trener: Beata Janiczek-Krotowska