top of page
Design Thinking – rozwijanie warsztatu dydaktycznego i pracy projektowej ze studentami
Design Thinking – rozwijanie warsztatu dydaktycznego i pracy projektowej ze studentami

pon., 11 maj

|

Google Meet

Design Thinking – rozwijanie warsztatu dydaktycznego i pracy projektowej ze studentami

Cena regularna: 690 zł netto, 848,70 zł brutto Promocja przy zgłoszeniu do 27 kwietnia 2026 r.: - jednej i dwóch osób otrzymają Państwo 10% rabatu lub - 50% rabatu dla trzeciej osoby lub - czwarta osoba gratis. Promocje nie łączą się!

Rejestracja jest zamknięta
Zobacz inne wydarzenia

Termin i lokalizacja

11 maj 2026, 08:00 – 14:00

Google Meet

Zapisz się

LINK DO REJESTRACJI 


Promocja przy zgłoszeniu do 27 kwietnia 2026 r.:

- jednej i dwóch osób otrzymają Państwo 10% rabatu lub

- 50% rabatu dla trzeciej osoby lub

- czwarta osoba gratis.

Promocje nie łączą się!


Szkolenie realizowane jest w formie stacjonarnej.


Celem szkolenia jest poznanie metody Design Thinking w pracy ze studentami, polegającej na wspieraniu kreatywnego i innowacyjnego podejścia do tworzenia nowych rozwiązań konkretnych problemów. Uczestnicy dowiedzą się w jaki sposób przygotować do pracy zespołowej i poprowadzić  studentów metodą Design Thinking.  


Szkolenie dedykowane jest dla kadry dydaktycznej pracującej ze studentami metodami projektowymi, nastawionymi na stworzenie konkretnego rozwiązania lub konkretnego projektu wymagającego innowacyjnego podejścia.  



PROGRAM SZKOLENIA


  1. Na czym polega metoda Design Thinking?

    1. Wprowadzenie do metody.

    2. Kluczowe założenia - myślenie projektowe jako proces.

    3. Korzyści wynikające z zastosowania metody w pracy ze studentami.

    4. Rola wykładowcy w Design Thinking.

    5. Przykłady wykorzystania metody.

  2. Etapy Design Thinking w pracy projektowej.

    1. Odkrywanie – mapa empatii.

    2. Definiowanie problemu.

    3. Generowanie pomysłów.

    4. Prototypowanie.

    5. Testowanie rozwiązań.

    6. Uszczegółowienie.

    7. Narzędzia niezbędne na każdym etapie zastosowania metody.

  3. Praktyczne przećwiczenie metody w zespołach.

    1. Przygotowanie w zespołach rozwiązania konkretnego problemu.

    2. Przećwiczenie każdego z etapów Design Thinking.

    3. Zebranie informacji zwrotnych dotyczących zastosowania metody.

    4. Analiza najczęściej popełnianych błędów i stworzenie strategii zaradczych.

  4. Kiedy można zastosować metodę Design Thinking w pracy ze studentami?

    1. Mocne strony metody i ograniczenia.



Trener: Beata Janiczek-Krotowska

Udostępnij

bottom of page