czw., 16 maj
|Google Meet
Efektywna komunikacja biznesowa z pokoleniem Z
Cena: 600 zł netto, 738 zł brutto Gwarantujemy: - materiały i Certyfikat w wersji elektronicznej, - merytoryczne szkolenie, - możliwość zadawania pytań w czasie zajęć za pośrednictwem chatu lub połączenia video, - pełne wsparcie techniczne.
Termin i lokalizacja
16 maj 2024, 09:00 – 15:00
Google Meet
Goście
Zapisz się
Cele szkolenia:
· rozwinięcie kluczowych umiejętności kadry zarządzającej w zakresie komunikowania się z przedstawicielami najmłodszego pokolenia w środowisku biznesowym – Pokolenia Z,
· rozwinięcie kompetencji konstruktywnego przekazywania informacji dostosowanych do potrzeb psychologicznych członków zespołu, w szczególności osób z Pokolenia Z,
· integracja pracowników poprzez zastosowanie metod szkoleniowych umożliwiających lepsze poznanie się uczestników i nawiązanie długofalowych relacji sprzyjających budowaniu dialogu międzypokoleniowego, pozytywnej atmosfery współpracy oraz ułatwiających realizowanie wspólnych celów biznesowych.
PROGRAM SZKOLENIA
1. Charakterystyka 4 pokoleń w środowisku biznesowym.
a. Różnice między pokoleniem BB, X, Y i Z.
b. Zwiększenie świadomości jakie cechy, wartości i potrzeby dominują wśród osób z pokolenia Z.
c. Jakie czynniki kształtują pokolenie Z i jak to wpływa na zachowanie współpracowników.
d. Dialog międzypokoleniowy - jak budować wzajemne zrozumienie i szacunek.
e. Dlaczego czasami trudno jest porozumieć się osobom z pokolenia BB, X, Y ze współpracownikami z pokolenia Z?
2. Jak efektywnie komunikować się z pokoleniem Z?
a. Dobre praktyki na etapie rekrutacji współpracowników z pokolenia Z – zasady konstruowania ogłoszenia rekrutacyjnego i przeprowadzenia efektywnego spotkania z kandydatem.
b. Jak budować komunikaty pisemne kierowane do osób z najmłodszego pokolenia w firmie.
c. Jak planować efektywne spotkania uwzględniając potrzeby osób z pokolenia Z.
d. 5 najczęściej popełnianych błędów w komunikacji z pokoleniem Z.
e. Profilaktyka trudnych sytuacji - określenie kluczowych międzypokoleniowych punktów zapalnych.
3. Efektywne motywowanie pozafinansowe współpracowników z pokolenia Z.
a. Efektywny feedback - dostosowanie komunikacji do kluczowych potrzeb psychologicznych współpracowników z pokolenia Z.
b. Kluczowe słowa i działania podnoszące zaangażowanie.
c. Rozwinięcie świadomości jakie są najważniejsze motywatory pokolenia Z.
4. Analiza najczęściej pojawiających się trudnych sytuacji.
a. Zebranie trudnych sytuacji we współpracy z osobami z pokolenia Z.
b. Wypracowanie strategii zaradczych.
5. Podsumowanie szkolenia.
a. Dekalog efektywnej komunikacji z pokoleniem Z.
b. Kluczowe punkty zapalne.
Adresaci szkolenia:
· Kadra menedżerska.
· Liderzy zespołów.
Metody pracy: symulacje, modelowanie, analiza case study, ćwiczenia grupowe, dyskusje moderowane, miniwykłady, burza mózgów, analizy doświadczenia.
Trener: Beata Janiczek-Krotowska