śr., 03 lip
|Google Meet
Efektywna komunikacja i integracja w zespole
Cena: 600 zł netto, 738 zł brutto Gwarantujemy: - materiały i Certyfikat w wersji elektronicznej, - merytoryczne szkolenie, - możliwość zadawania pytań w czasie zajęć za pośrednictwem chatu lub połączenia video, - pełne wsparcie techniczne.
Termin i lokalizacja
03 lip 2024, 09:00 – 15:00
Google Meet
Goście
Zapisz się
Zakres Merytoryczny: Szkolenie z tematu „Komunikacja” dostarczy Uczestnikom narzędzi do skutecznego komunikowania się. Każdy z Uczestników będzie miał również szansę do autodiagnozy własnego stylu komunikacyjnego wraz z jego zasobami i ryzykami. Dodatkowo szkolenie wyposaży Uczestników w wiedzę z komunikacji motywującej opartej o zasady Dialogu Motywującego i Terapii Skoncentrowanej na Rozwiązaniach.
Uczestnicy mają możliwość pracy na przykładach ćwiczeniowych, jak i wniesionych z własnej praktyki. Metody pracy na szkoleniu: mini-wykład, prezentacja trenerska, ćwiczenia rozmów w podgrupach i parach treningowych, stop-klatka, analiza nagrań, dyskusje.
Korzyści wynikające z uczestnictwa w szkoleniu:
• Zwiększenie efektów swojego stylu komunikacji.
• Pobudzanie wewnętrznej motywacji w komunikacji.
• Podniesienie komfortu pracy z trudnymi zagadnieniami komunikacyjnymi (nadużywanie, agresja, roszczeniowość).
• Dużo praktycznych przykładów, ćwiczeń, technik i narzędzi ułatwiających pracę w różnych warunkach.
• Uzyskane dodatkowe materiały będą stanowiły skrypt narzędzi, które można wykorzystać w pracy.
PROGRAM SZKOLENIA
Moduł 1: Style komunikacyjne:
a. Mocne strony i ryzyka.
b. Rozpoznawanie rozmówcy i adekwatne odpowiedzi na jego potrzeby.
c. Dostosowanie komunikatu do rozmówcy.
d. Możliwe i potencjalne momenty konfliktu.
Moduł 2: Komunikacja, która wzmacnia i motywuje:
a. Elementy dialogu motywującego w komunikacji.
b. Elementy TSR w komunikacji.
Moduł 3: Tak zwany trudny Klient (opcjonalnie po rozpoznaniu potrzeb ten moduł można zmodyfikować):
a. Trudne zagadnienia w komunikacji: roszczeniowość, agresja, nadużycie i przekraczanie granic – rozpoznawanie i reagowanie.
b. Kilka trików z treningu asertywności.
Trener: Marta Kijanko