top of page
Efektywna komunikacja i integracja w zespole
Efektywna komunikacja i integracja w zespole

śr., 12 cze

|

Google Meet

Efektywna komunikacja i integracja w zespole

Cena: 600 zł netto, 738 zł brutto Gwarantujemy: - materiały i Certyfikat w wersji elektronicznej, - merytoryczne szkolenie, - możliwość zadawania pytań w czasie zajęć za pośrednictwem chatu lub połączenia video, - pełne wsparcie techniczne.

Termin i lokalizacja

12 cze 2024, 09:00 – 15:00

Google Meet

Zapisz się

LINK DO REJESTRACJI

Zakres Merytoryczny: Szkolenie z tematu „Komunikacja” dostarczy Uczestnikom narzędzi do skutecznego komunikowania się. Każdy z Uczestników będzie miał również szansę do autodiagnozy własnego stylu komunikacyjnego wraz z jego zasobami i ryzykami. Dodatkowo szkolenie wyposaży Uczestników w wiedzę z komunikacji motywującej opartej o zasady Dialogu Motywującego i Terapii Skoncentrowanej na Rozwiązaniach.

Uczestnicy mają możliwość pracy na przykładach ćwiczeniowych, jak i wniesionych z własnej praktyki. Metody pracy na szkoleniu: mini-wykład, prezentacja trenerska, ćwiczenia rozmów w podgrupach i parach treningowych, stop-klatka, analiza nagrań, dyskusje.

Korzyści wynikające z uczestnictwa w szkoleniu:

• Zwiększenie efektów swojego stylu komunikacji.

• Pobudzanie wewnętrznej motywacji w komunikacji.

• Podniesienie komfortu pracy z trudnymi zagadnieniami komunikacyjnymi (nadużywanie, agresja, roszczeniowość).

• Dużo praktycznych przykładów, ćwiczeń, technik i narzędzi ułatwiających pracę w różnych warunkach.

• Uzyskane dodatkowe materiały będą stanowiły skrypt narzędzi, które można wykorzystać w pracy.

PROGRAM SZKOLENIA

Moduł 1: Style komunikacyjne:

     a. Mocne strony i ryzyka.

     b. Rozpoznawanie rozmówcy i adekwatne odpowiedzi na jego potrzeby.

     c. Dostosowanie komunikatu do rozmówcy.

     d. Możliwe i potencjalne momenty konfliktu.

Moduł 2: Komunikacja, która wzmacnia i motywuje:

     a. Elementy dialogu motywującego w komunikacji.

     b. Elementy TSR w komunikacji.

Moduł 3: Tak zwany trudny Klient (opcjonalnie po rozpoznaniu potrzeb ten moduł można zmodyfikować):

     a. Trudne zagadnienia w komunikacji: roszczeniowość, agresja, nadużycie i przekraczanie granic – rozpoznawanie i reagowanie.

     b. Kilka trików z treningu asertywności.

Trener: Marta Kijanko

Udostępnij

bottom of page