top of page
Efektywna komunikacja kulturowa w kontakcie ze studentem/studentką z Ukrainy
Efektywna komunikacja kulturowa w kontakcie ze studentem/studentką z Ukrainy

pon., 30 cze

|

Google Meet

Efektywna komunikacja kulturowa w kontakcie ze studentem/studentką z Ukrainy

Cena regularna: 690 zł netto, 848,70 zł brutto Gwarantujemy: - materiały i Certyfikat w wersji elektronicznej - merytoryczne szkolenie, - możliwość zadawania pytań w czasie zajęć za pośrednictwem chatu lub połączenia video, - pełne wsparcie techniczne.

Termin i lokalizacja

30 cze 2025, 09:00 – 15:00

Google Meet

Zapisz się

LINK DO REJESTRACJI


Promocja przy zgłoszeniu do 16 czerwca 2025 r.:

- jednej i dwóch osób otrzymają Państwo 10% rabatu lub

- 50% rabatu dla trzeciej osoby lub

- czwarta osoba gratis.

Promocje nie łączą się!



Celem szkolenia jest rozwijanie umiejętności profesjonalnej obsługi studentów z uwzględnieniem różnic kulturowych pomiędzy Polską a Ukrainą. Szczególna uwaga poświęcona będzie rozwijaniu świadomości uczestników w jaki sposób komunikować się ze studentami z Ukrainy, aby budować dobrą atmosferę rozmowy, osiągać wspólne cele i nie popełniać kluczowych błędów wynikających z różnic kulturowych.



PROGRAM SZKOLENIA


  1. Różnice kulturowe w praktyce w środowisku akademickim:

    1. 3 kluczowe kryteria różnicujące kultury.

    2. Określenie specyfiki naszej nacji jako punktu wyjścia do omawianych kultur.

    3. Znaczenie relacji społecznych.

  2. Specyfika obsługi studenta zagranicznego – charakterystyka wybranych profili kulturowych:

    1. Ukraina.

    2. Białoruś.

    3. Rosja.

  3. Sztuka nawiązywania kontaktu interpersonalnego ze studentem zagranicznym:

    1. Znaczenie „pierwszego wrażenia” w profesjonalnej obsłudze studenta.

    2. Rola komunikacji werbalnej i niewerbalnej – słowa, postawa, mimika, tembr głosu, sposób poruszania się, kontakt wzrokowy a różnice kulturowe.

    3. Analiza najczęściej popełnianych błędów w obsłudze studentów z innych nacji.

  4. Profilaktyka trudnych sytuacji,

    1. Właściwa komunikacja w trudnych sytuacjach.

    2. Stawianie granic.

    3. Reagowanie na zachowania agresywne.

    4. Reagowanie w sytuacji, kiedy student porusza trudne tematy związane z wojną.

  5. Podsumowanie najważniejszych zasad w obsłudze studenta/studentki z Ukrainy.

  6. Konsultacje indywidualne.



Trener: Beata Janiczek-Krotowska

Udostępnij

bottom of page