top of page
Efektywne zarządzanie czasem i własną pracą w biurze uczelni
Efektywne zarządzanie czasem i własną pracą w biurze uczelni

czw., 25 kwi

|

Google Meet

Efektywne zarządzanie czasem i własną pracą w biurze uczelni

Cena: 600 zł netto, 738 zł brutto Gwarantujemy: - materiały i Certyfikat w wersji elektronicznej - merytoryczne szkolenie, - możliwość zadawania pytań w czasie zajęć za pośrednictwem chatu lub połączenia video, - pełne wsparcie techniczne

Rejestracja jest zamknięta
Zobacz inne wydarzenia

Termin i lokalizacja

25 kwi 2024, 09:00 – 15:00

Google Meet

Zapisz się

LINK DO SZKOLENIA

PROGRAM SZKOLENIA

1. Na czym polega zarządzanie czasem w dziekanacie i sekretariacie uczelni wyższej?

a. specyfika pracy w biurze uczelni a efektywne zarządzanie czasem,

b. najczęściej popełniane błędy.

2. Analiza czynników blokujących:

     a. dlaczego nie jestem dobrze zorganizowany?

     b. autoanaliza uczestników.

3. Podejmowanie decyzji, planowanie i wyznaczanie priorytetów w pracy:

     a. jak podejmować szybkie i trafne decyzje w kontekście stale zmieniających się priorytetów i wielozadaniowości?

     b. zasady i narzędzia efektywnego zarządzania czasem w biurze uczelni:

           • reguła 60/40,

           • zasada Pareto,

           • technika ABC,

           • matryca Eisenhowera,

     c. 3 skuteczne techniki zarządzania czasem w biurze uczelni,

     d. dobre praktyki w zarządzaniu czasem w biurze.

4. Formułowanie efektywnych celów zawodowych:

     a. indywidualne, kluczowe cele krótko i długoterminowe,

     b. 7 kryteriów dobrze określonego celu zawodowego podnoszące efektywność organizacji pracy.

5. Żeby chciało się chcieć:

     a. sposoby na wzmocnienie wewnętrznej motywacji do wprowadzenia nowych umiejętności w życie zawodowe,

     b. stworzenie Proaktywnej Mapy Motywacji do wprowadzenia zmiany.

Trener: Beata Janiczek-Krotowska

Udostępnij

bottom of page