wt., 08 kwi
|Google Meet
Efektywne zarządzanie czasem i własną pracą w biurze uczelni
Cena regularna: 690 zł netto, 848,70 zł brutto Gwarantujemy: - materiały i Certyfikat w wersji elektronicznej - merytoryczne szkolenie, - możliwość zadawania pytań w czasie zajęć za pośrednictwem chatu lub połączenia video, - pełne wsparcie techniczne.
Termin i lokalizacja
08 kwi 2025, 09:00 – 15:00
Google Meet
Zapisz się
Promocja przy zgłoszeniu do 25 marca 2025 r.:
- jednej i dwóch osób otrzymają Państwo 10% rabatu lub
- 50% rabatu dla trzeciej osoby lub
- czwarta osoba gratis.
Promocje nie łączą się!
PROGRAM SZKOLENIA
Na czym polega zarządzanie czasem w dziekanacie i sekretariacie uczelni wyższej?
specyfika pracy w biurze uczelni a efektywne zarządzanie czasem,
najczęściej popełniane błędy.
Analiza czynników blokujących:
dlaczego nie jestem dobrze zorganizowany?
autoanaliza uczestników.
Podejmowanie decyzji, planowanie i wyznaczanie priorytetów w pracy:
jak podejmować szybkie i trafne decyzje w kontekście stale zmieniających się priorytetów i wielozadaniowości?
zasady i narzędzia efektywnego zarządzania czasem w biurze uczelni:
reguła 60/40,
zasada Pareto,
technika ABC,
matryca Eisenhowera,
3 skuteczne techniki zarządzania czasem w biurze uczelni,
dobre praktyki w zarządzaniu czasem w biurze.
Formułowanie efektywnych celów zawodowych:
indywidualne, kluczowe cele krótko i długoterminowe,
7 kryteriów dobrze określonego celu zawodowego podnoszące efektywność organizacji pracy.
Żeby chciało się chcieć:
sposoby na wzmocnienie wewnętrznej motywacji do wprowadzenia nowych umiejętności w życie zawodowe,
stworzenie Proaktywnej Mapy Motywacji do wprowadzenia zmiany.
Trener: Beata Janiczek-Krotowska