top of page
Inteligencja emocjonalna w pracy – jak rozumieć i zarządzać emocjami
Inteligencja emocjonalna w pracy – jak rozumieć i zarządzać emocjami

pon., 26 sty

|

Google Meet

Inteligencja emocjonalna w pracy – jak rozumieć i zarządzać emocjami

Cena regularna: 690 zł netto, 848,70 zł brutto Promocja przy zgłoszeniu do 12 stycznia 2026 r.: - jednej i dwóch osób otrzymają Państwo 10% rabatu lub - 50% rabatu dla trzeciej osoby lub - czwarta osoba gratis. Promocje nie łączą się!

Termin i lokalizacja

26 sty 2026, 09:00 – 15:00

Google Meet

Zapisz się

LINK DO REJESTRACJI


Promocja przy zgłoszeniu do 12 stycznia 2026 r.:

- jednej i dwóch osób otrzymają Państwo 10% rabatu lub

- 50% rabatu dla trzeciej osoby lub

- czwarta osoba gratis.

Promocje nie łączą się!



Cel: Rozwijanie świadomości emocjonalnej i kompetencji zarządzania emocjami w środowisku zawodowym.




PROGRAM SZKOLENIA


  1. Podstawy inteligencji emocjonalnej (EI) – teoria i znaczenie w pracy

    1. Model Daniela Golemana – 5 komponentów EI

    2. Ćwiczenie: samoocena własnej inteligencji emocjonalnej

    3. Rola EI w efektywnej komunikacji i zarządzaniu stresem

    4. Emocje a decyzje zawodowe

  2. Rozpoznawanie i nazywanie emocji – praktyczne narzędzia

    1. Technika „Mapa emocji” i jej zastosowanie

    2. Ćwiczenie: rozpoznawanie emocji własnych i innych

    3. Metoda „Stop” jako sposób na przerwę emocjonalną

    4. Praca z emocjami w sytuacjach konfliktowych

  3. Regulacja emocji i budowanie odporności psychicznej

    1. Techniki mindfulness i uważności w pracy

    2. Narzędzia relaksacyjne – oddech, progresywna relaksacja mięśni

    3. Ćwiczenie: planowanie działań wspierających zarządzanie emocjami

    4. Rola inteligencji emocjonalnej w przywództwie


Korzyści dla uczestników:

  • Zrozumienie roli inteligencji emocjonalnej w pracy.

  • Rozwój umiejętności rozpoznawania i zarządzania emocjami.

  • Poprawa jakości relacji i efektywności komunikacji.



Trener: Małgorzata Żyhałko

Udostępnij

bottom of page