top of page
Jak zaangażować biznes i instytucje publiczne do współpracy w ramach zajęć ze studentami
Jak zaangażować biznes i instytucje publiczne do współpracy w ramach zajęć ze studentami

pt., 10 lis

|

Google Meet

Jak zaangażować biznes i instytucje publiczne do współpracy w ramach zajęć ze studentami

Cena: 390 zł netto, 479,70 zł brutto Gwarantujemy: - materiały i Certyfikat w wersji elektronicznej, - merytoryczne szkolenie, - możliwość zadawania pytań w czasie zajęć za pośrednictwem chatu lub połączenia video, - pełne wsparcie techniczne.

Rejestracja jest zamknięta
Zobacz inne wydarzenia

Termin i lokalizacja

10 lis 2023, 09:00 – 12:15

Google Meet

Zapisz się

Cele szkolenia:

Cel ogólny: Budowanie kompetencji słuchaczy w zakresie podejmowania i realizacji współpracy z otoczeniem zewnętrznym uczelni (biznes/instytucje publiczne) w celu wzbogacenia i rozszerzenia oferty dydaktycznej oraz kreowania prestiżu uczelni, a także poszczególnych kierunków studiów.

Cele szczegółowe:

  1. Zapoznanie uczestników ze specyfiką współpracy otoczeniem zewnętrznym – problemy i wyzwania.
  2. Prezentacja doświadczeń z realizacji wybranych przedsięwzięć w zakresie współpracy z otoczeniem zewnętrznym.
  3. Analiza strategii docierania do partnerów zewnętrznych.
  4. Formy współpracy z otoczeniem zewnętrznym.
  5. Współpraca z otoczeniem zewnętrznym jako narzędzie kształtowania wizerunku (marki) uczelni.

PROGRAM SZKOLENIA

  1. Powitanie uczestników.
  2. Idea współpracy z otoczeniem zewnętrznym;
  3. Pozyskanie partnerów zewnętrznych do współpracy;
  4. Możliwe mechanizmy i schematy współpracy;
  5. Uwarunkowania współpracy z otoczeniem zewnętrznym;
  6. Kluczowe wyzwania i potencjalne trudności;
  7. Pytania i dyskusja. Podsumowanie szkolenia.

Efekty kształcenia: 

Po ukończeniu szkolenia uczestnik:

  • Zna uwarunkowania i potencjalne trudności związane ze współpracą z otoczeniem zewnętrznym.
  • Rozumie wyzwania oraz korzyści związane ze współpracą z otoczeniem zewnętrznym.
  • Potrafi korzystać ze zdobytej wiedzy w celu zainicjowania (lub efektywnego rozwijania) współpracy między macierzystą uczelnią a otoczeniem zewnętrznym.

Metody pracy podczas szkolenia:

  • case study – omówienie przykładów z praktyki i dyskusja,
  • prezentacja multimedialna – ppt,
  • burza mózgów,
  • dyskusja i pytania.

Trener: dr hab. Krzysztof Tomaszewski, prof. Uniwersytetu Warszawskiego

Udostępnij

bottom of page