

pon., 04 sie
|Google Meet
Jak zaangażować biznes i instytucje publiczne do współpracy w ramach zajęć ze studentami
Cena: 390 zł netto, 479,70 zł brutto Gwarantujemy: - materiały i Certyfikat w wersji elektronicznej, - merytoryczne szkolenie, - możliwość zadawania pytań w czasie zajęć za pośrednictwem chatu lub połączenia video, - pełne wsparcie techniczne.
Termin i lokalizacja
04 sie 2025, 08:30 – 12:00
Google Meet
Zapisz się
Cel ogólny: Budowanie kompetencji słuchaczy w zakresie podejmowania i realizacji współpracy z otoczeniem zewnętrznym uczelni (biznes/instytucje publiczne) w celu wzbogacenia i rozszerzenia oferty dydaktycznej oraz kreowania prestiżu uczelni, a także poszczególnych kierunków studiów.
Cele szczegółowe:
Zapoznanie uczestników ze specyfiką współpracy otoczeniem zewnętrznym – problemy i wyzwania.
Prezentacja doświadczeń z realizacji wybranych przedsięwzięć w zakresie współpracy z otoczeniem zewnętrznym.
Analiza strategii docierania do partnerów zewnętrznych.
Formy współpracy z otoczeniem zewnętrznym.
Współpraca z otoczeniem zewnętrznym jako narzędzie kształtowania wizerunku (marki) uczelni.
PROGRAM SZKOLENIA
Powitanie uczestników.
Idea współpracy z otoczeniem zewnętrznym;
Pozyskanie partnerów zewnętrznych do współpracy;
Możliwe mechanizmy i schematy współpracy;
Uwarunkowania współpracy z otoczeniem zewnętrznym;
Kluczowe wyzwania i potencjalne trudności;
Pytania i dyskusja. Podsumowanie szkolenia.
Efekty kształcenia:
Po ukończeniu szkolenia uczestnik:
Zna uwarunkowania i potencjalne trudności związane ze współpracą z otoczeniem zewnętrznym.
Rozumie wyzwania oraz korzyści związane ze współpracą z otoczeniem zewnętrznym.
Potrafi korzystać ze zdobytej wiedzy w celu zainicjowania (lub efektywnego rozwijania) współpracy między macierzystą uczelnią a otoczeniem zewnętrznym.
Metody pracy podczas szkolenia:
case study – omówienie przykładów z praktyki i dyskusja,
prezentacja multimedialna – ppt,
burza mózgów,
dyskusja i pytania.
Trener: dr hab. Krzysztof Tomaszewski, prof. Uniwersytetu Warszawskiego