top of page
Jak zaangażować biznes i instytucje publiczne do współpracy w ramach zajęć ze studentami
Jak zaangażować biznes i instytucje publiczne do współpracy w ramach zajęć ze studentami

pon., 04 sie

|

Google Meet

Jak zaangażować biznes i instytucje publiczne do współpracy w ramach zajęć ze studentami

Cena: 390 zł netto, 479,70 zł brutto Gwarantujemy: - materiały i Certyfikat w wersji elektronicznej, - merytoryczne szkolenie, - możliwość zadawania pytań w czasie zajęć za pośrednictwem chatu lub połączenia video, - pełne wsparcie techniczne.

Rejestracja jest zamknięta
Zobacz inne wydarzenia

Termin i lokalizacja

04 sie 2025, 08:30 – 12:00

Google Meet

Zapisz się

Cel ogólny: Budowanie kompetencji słuchaczy w zakresie podejmowania i realizacji współpracy z otoczeniem zewnętrznym uczelni (biznes/instytucje publiczne) w celu wzbogacenia i rozszerzenia oferty dydaktycznej oraz kreowania prestiżu uczelni, a także poszczególnych kierunków studiów.


Cele szczegółowe:

  1. Zapoznanie uczestników ze specyfiką współpracy otoczeniem zewnętrznym – problemy i wyzwania.

  2. Prezentacja doświadczeń z realizacji wybranych przedsięwzięć w zakresie współpracy z otoczeniem zewnętrznym.

  3. Analiza strategii docierania do partnerów zewnętrznych.

  4. Formy współpracy z otoczeniem zewnętrznym.

  5. Współpraca z otoczeniem zewnętrznym jako narzędzie kształtowania wizerunku (marki) uczelni.


PROGRAM SZKOLENIA


  1. Powitanie uczestników.

  2. Idea współpracy z otoczeniem zewnętrznym;

  3. Pozyskanie partnerów zewnętrznych do współpracy;

  4. Możliwe mechanizmy i schematy współpracy;

  5. Uwarunkowania współpracy z otoczeniem zewnętrznym;

  6. Kluczowe wyzwania i potencjalne trudności;

  7. Pytania i dyskusja. Podsumowanie szkolenia.


Efekty kształcenia: 

Po ukończeniu szkolenia uczestnik:

  • Zna uwarunkowania i potencjalne trudności związane ze współpracą z otoczeniem zewnętrznym.

  • Rozumie wyzwania oraz korzyści związane ze współpracą z otoczeniem zewnętrznym.

  • Potrafi korzystać ze zdobytej wiedzy w celu zainicjowania (lub efektywnego rozwijania) współpracy między macierzystą uczelnią a otoczeniem zewnętrznym.


Metody pracy podczas szkolenia:

  • case study – omówienie przykładów z praktyki i dyskusja,

  • prezentacja multimedialna – ppt,

  • burza mózgów,

  • dyskusja i pytania.


Trener: dr hab. Krzysztof Tomaszewski, prof. Uniwersytetu Warszawskiego

Udostępnij

bottom of page