![Komunikacja międzypokoleniowa – jak rozmawiać z pokoleniem BB, X, Y i Z?](https://static.wixstatic.com/media/11062b_8d49e592709444e48cbe02a99aa0ef93~mv2.jpg/v1/fill/w_980,h_654,al_c,q_85,usm_0.66_1.00_0.01,enc_auto/11062b_8d49e592709444e48cbe02a99aa0ef93~mv2.jpg)
![Komunikacja międzypokoleniowa – jak rozmawiać z pokoleniem BB, X, Y i Z?](https://static.wixstatic.com/media/11062b_8d49e592709444e48cbe02a99aa0ef93~mv2.jpg/v1/fill/w_980,h_654,al_c,q_85,usm_0.66_1.00_0.01,enc_auto/11062b_8d49e592709444e48cbe02a99aa0ef93~mv2.jpg)
Czas Do ustalenia
|Google Meet
Komunikacja międzypokoleniowa – jak rozmawiać z pokoleniem BB, X, Y i Z?
Zapytanie o szkolenie zamknięte, prosimy kierować poprzez wstępną rezerwację. Skontaktujemy się z Państwem w celu ustalenia terminu.
Termin i lokalizacja
Czas Do ustalenia
Google Meet
Zapisz się
PROGRAM SZKOLENIA
1. BB, X, Y i Z – 4 pokolenia w środowisku akademickim:
a. dlaczego czasami trudno jest się porozumieć osobom z różnych pokoleń?
b. cechy, wartości i potrzeby każdego pokolenia,
c. co kształtuje każde pokolenie i jak te różnice przekładają się na zachowanie studentów i współpracowników,
d. jak budować wzajemne zrozumienie i szacunek?
2. Jak pracownik uczelni powinien budować autorytet u studentów i współpracowników z pokolenia BB, X, Y i Z:
a. czego oczekują od pracownika uczelni studenci i współpracownicy z pokolenia BB, X, Y i Z,
b. 3 zasady budowania autorytetu u pokolenia Y i Z,
c. jak zachować się podczas rozmowy z osobami z pokolenia BB, X, Y i Z.
3. Jak rozmawiać z pokoleniem BB, X, Y i Z:
a. używanie języka korzyści dostosowanego do każdego pokolenia,
b.operowanie faktami i konsekwencjami – konstruktywna informacja zwrotna dla pokolenia Y i Z,
c. FUO – jak wprowadzać zmiany w zachowaniu studentów i współpracowników bez wzbudzania negatywnych emocji,
d. 3 kroki docenienia studenta z pokolenia BB, X, Y i Z,
e. 5 najczęściej popełnianych błędów komunikacji z pokoleniem Y i Z.
4. Podsumowanie szkolenia:
a. 5 wskazówek jak porozumiewać się z pokoleniem BB, X, Y i Z,
b. określenie kluczowych punktów zapalnych.
Celem szkolenia jest doskonalenie ważnej umiejętności efektywnego komunikowania się z osobami z rożnych pokoleń. Szczególna uwaga poświęcona zostanie porozumiewaniu się ze studentami i współpracownikami z pokolenia Y i Z.
Trener: Beata Janiczek-Krotowska