top of page
Komunikacja międzypokoleniowa – jak rozmawiać z pokoleniem BB, X, Y i Z?
Komunikacja międzypokoleniowa – jak rozmawiać z pokoleniem BB, X, Y i Z?

Czas Do ustalenia

|

Google Meet

Komunikacja międzypokoleniowa – jak rozmawiać z pokoleniem BB, X, Y i Z?

Zapytanie o szkolenie zamknięte, prosimy kierować poprzez wstępną rezerwację. Skontaktujemy się z Państwem w celu ustalenia terminu.

Termin i lokalizacja

Czas Do ustalenia

Google Meet

Zapisz się

PROGRAM SZKOLENIA

1. BB, X, Y i Z – 4 pokolenia w środowisku akademickim:

     a. dlaczego czasami trudno jest się porozumieć osobom z różnych pokoleń?

     b. cechy, wartości i potrzeby każdego pokolenia,

     c. co kształtuje każde pokolenie i jak te różnice przekładają się na zachowanie studentów i współpracowników,

     d. jak budować wzajemne zrozumienie i szacunek?

2. Jak pracownik uczelni powinien budować autorytet u studentów i współpracowników z pokolenia BB, X, Y i Z:

     a. czego oczekują od pracownika uczelni studenci i współpracownicy z pokolenia BB, X, Y i Z,

     b. 3 zasady budowania autorytetu u pokolenia Y i Z,

     c. jak zachować się podczas rozmowy z osobami z pokolenia BB, X, Y i Z.

3. Jak rozmawiać z pokoleniem BB, X, Y i Z:

      a. używanie języka korzyści dostosowanego do każdego pokolenia,

      b.operowanie faktami i konsekwencjami – konstruktywna informacja zwrotna dla pokolenia Y i Z,

      c. FUO – jak wprowadzać zmiany w zachowaniu studentów i współpracowników bez wzbudzania negatywnych emocji,

      d. 3 kroki docenienia studenta z pokolenia BB, X, Y i Z,

      e. 5 najczęściej popełnianych błędów komunikacji z pokoleniem Y i Z.

4. Podsumowanie szkolenia:

     a. 5 wskazówek jak porozumiewać się z pokoleniem BB, X, Y i Z,

     b. określenie kluczowych punktów zapalnych. 

Celem szkolenia jest doskonalenie ważnej umiejętności efektywnego komunikowania się z osobami z rożnych pokoleń. Szczególna uwaga poświęcona zostanie porozumiewaniu się ze studentami i współpracownikami z pokolenia Y i Z.

Trener: Beata Janiczek-Krotowska

Udostępnij

bottom of page