czw., 12 wrz
|WenderEDU Business Center, Wrocław
Komunikacja międzypokoleniowa z uwzględnieniem trudnych sytuacji
(zachowania agresywne, wywieranie presji, roszczeniowość) Cena: 1450 zł netto, 1783,50 zł brutto Liczba miejsc ograniczona! Gwarantujemy: materiały i Certyfikat, wyżywienie (obiad, przerwy kawowe), zapewnienie noclegu za dodatkową opłatą (cena nie zawiera noclegu).
Termin i lokalizacja
12 wrz 2024, 10:00 – 13 wrz 2024, 16:00
WenderEDU Business Center, Wrocław, ul. Świętego Józefa 1/3, 50-329 Wrocław, Polska
Goście
Zapisz się
Komunikacja międzypokoleniowa z uwzględnieniem trudnych sytuacji (zachowania agresywne, wywieranie presji, roszczeniowość)
Celem szkolenia jest doskonalenie ważnej umiejętności efektywnego komunikowania się z osobami z rożnych pokoleń. Szczególna uwaga poświęcona zostanie porozumiewaniu się ze studentami i współpracownikami w trudnych sytuacjach takich jak roszczeniowość, presja i zachowania agresywne.
PROGRAM SZKOLENIA
1. BB, X, Y i Z - 4 pokolenia w środowisku akademickim.
a. Dlaczego czasami trudno jest się porozumieć osobom z różnych pokoleń?
b. Cechy, wartości i potrzeby każdego pokolenia.
c. Co kształtuje każde pokolenie i jak te różnice przekładają się na zachowanie studentów i współpracowników.
d. Jak budować wzajemne zrozumienie i szacunek?
2. Jak pracownik uczelni powinien budować autorytet u studentów i współpracowników z pokolenia BB, X, Y i Z.
a. Czego oczekują od pracownika uczelni studenci i współpracownicy z pokolenia BB, X, Y i Z.
b. 3 zasady budowania autorytetu u pokolenia Y i Z.
c. Jak zachować się podczas rozmowy z osobami z pokolenia BB, X, Y i Z.
3. Jak rozmawiać z pokoleniem BB, X, Y i Z?
a. Używanie języka korzyści dostosowanego do każdego pokolenia.
b. Analiza potrzeb studenta/klienta.
c. 5 najczęściej popełnianych błędów.
4. Zapobieganie trudnym sytuacjom w komunikacji – 4 typy potrzeb komunikacyjnych.
a. 4 typy potrzeb komunikacyjnych studentów i współpracowników zgodnie z koncepcją Junga-Marstona.
b. Jak rozpoznać typ osobowości studenta/współpracownika.
c. Efektywne strategie komunikacji z poszczególnymi typami studentów.
d. Mechanizmy psychologiczne wpływające na przebieg rozmowy.
5. Jak reagować w trudnych sytuacjach.
a. Optymalna komunikacja werbalna i niewerbalna w trudnych sytuacjach.
b. Reagowanie na nierealne oczekiwania studenta/współpracownika roszczeniowego.
c. Efektywne radzenie sobie z emocjami klienta agresywnego.
d. Jak radzić sobie z klientem rozmownym.
6. Podsumowanie szkolenia.
a. Wskazanie punktów zapalnych w komunikacji międzypokoleniowej i w reagowaniu w trudnych sytuacjach.
7. Konsultacje indywidualne z uczestnikami.
Czas trwania: 2 dni.
-------------------------------------------------------------------------------------------------
Uwaga! Przy zgłoszeniu 2 osób otrzymają Państwo 10% rabatu (cena po rabacie 1305 zł.)*
*szkolenia finansowane ze środków publicznych są zwolnione z podatku VAT. W przypadku uczelni niepublicznych do ceny należy doliczyć 23% VAT.
Liczba miejsc jest ograniczona!
Gwarantujemy:
- materiały i Certyfikat,
- wyżywienie (obiad, przerwy kawowe),
- zapewnienie noclegu za dodatkową opłatą (cena nie zawiera noclegu).
Koszt noclegu za dobę:
- 225 zł - pokój 1 osobowy.
- 275 zł - pokój 2 osobowy.
Trener: Beata Janiczek-Krotowska