

czw., 28 sie
|Wrocław WenderEDU Business Center
Komunikacja międzypokoleniowa z uwzględnieniem trudnych sytuacji
Cena: 1600 zł netto, 1968 zł brutto Liczba miejsc ograniczona! Gwarantujemy: materiały i Certyfikat, wyżywienie, zapewnienie noclegu za dodatkową opłatą (cena nie zawiera noclegu).
Termin i lokalizacja
28 sie 2025, 09:00 – 29 sie 2025, 15:00
Wrocław WenderEDU Business Center, ul. Świętego Józefa 1/3, 50-329 Wrocław, Polska
Zapisz się
Uwaga! Przy zgłoszeniu do 27 czerwca otrzymają Państwo 10% rabatu (cena po rabacie 1440 zł.)*
*szkolenia finansowane ze środków publicznych są zwolnione z podatku VAT. W przypadku uczelni niepublicznych do ceny należy doliczyć 23% VAT.
Liczba miejsc jest ograniczona!
Gwarantujemy:
materiały i Certyfikat,
wyżywienie (obiad, przerwy kawowe),
zapewnienie noclegu za dodatkową opłatą (cena nie zawiera noclegu).
Koszt noclegu za dobę:
225 zł - pokój 1 osobowy.
275 zł - pokój 2 osobowy.
Komunikacja międzypokoleniowa z uwzględnieniem trudnych sytuacji (zachowania agresywne, wywieranie presji, roszczeniowość)
Celem szkolenia jest doskonalenie ważnej umiejętności efektywnego komunikowania się z osobami z rożnych pokoleń. Szczególna uwaga poświęcona zostanie porozumiewaniu się ze studentami i współpracownikami w trudnych sytuacjach takich jak roszczeniowość, presja i zachowania agresywne.
PROGRAM SZKOLENIA
BB, X, Y i Z - 4 pokolenia w środowisku akademickim.
Dlaczego czasami trudno jest się porozumieć osobom z różnych pokoleń?
Cechy, wartości i potrzeby każdego pokolenia.
Co kształtuje każde pokolenie i jak te różnice przekładają się na zachowanie studentów i współpracowników.
Jak budować wzajemne zrozumienie i szacunek?
Jak pracownik uczelni powinien budować autorytet u studentów i współpracowników z pokolenia BB, X, Y i Z.
Czego oczekują od pracownika uczelni studenci i współpracownicy z pokolenia BB, X, Y i Z.
3 zasady budowania autorytetu u pokolenia Y i Z.
Jak zachować się podczas rozmowy z osobami z pokolenia BB, X, Y i Z.
Jak rozmawiać z pokoleniem BB, X, Y i Z?
Używanie języka korzyści dostosowanego do każdego pokolenia.
Analiza potrzeb studenta/klienta.
5 najczęściej popełnianych błędów.
Zapobieganie trudnym sytuacjom w komunikacji – 4 typy potrzeb komunikacyjnych.
4 typy potrzeb komunikacyjnych studentów i współpracowników zgodnie z koncepcją Junga-Marstona.
Jak rozpoznać typ osobowości studenta/współpracownika.
Efektywne strategie komunikacji z poszczególnymi typami studentów.
Mechanizmy psychologiczne wpływające na przebieg rozmowy.
Jak reagować w trudnych sytuacjach.
Optymalna komunikacja werbalna i niewerbalna w trudnych sytuacjach.
Reagowanie na nierealne oczekiwania studenta/współpracownika roszczeniowego.
Efektywne radzenie sobie z emocjami klienta agresywnego.
Jak radzić sobie z klientem rozmownym.
Podsumowanie szkolenia.
Wskazanie punktów zapalnych w komunikacji międzypokoleniowej i w reagowaniu w trudnych sytuacjach.
Konsultacje indywidualne z uczestnikami.
Trener: Beata Janiczek-Krotowska