top of page
Komunikacja międzypokoleniowa z uwzględnieniem trudnych sytuacji
Komunikacja międzypokoleniowa z uwzględnieniem trudnych sytuacji

czw., 28 sie

|

Wrocław WenderEDU Business Center

Komunikacja międzypokoleniowa z uwzględnieniem trudnych sytuacji

Cena: 1600 zł netto, 1968 zł brutto Liczba miejsc ograniczona! Gwarantujemy: materiały i Certyfikat, wyżywienie, zapewnienie noclegu za dodatkową opłatą (cena nie zawiera noclegu).

Termin i lokalizacja

28 sie 2025, 09:00 – 29 sie 2025, 15:00

Wrocław WenderEDU Business Center, ul. Świętego Józefa 1/3, 50-329 Wrocław, Polska

Zapisz się

LINK DO REJESTRACJI


Uwaga! Przy zgłoszeniu do 27 czerwca otrzymają Państwo 10% rabatu (cena po rabacie 1440 zł.)*

*szkolenia finansowane ze środków publicznych są zwolnione z podatku VAT. W przypadku uczelni niepublicznych do ceny należy doliczyć 23% VAT.


Liczba miejsc jest ograniczona!


Gwarantujemy: 

  • materiały i Certyfikat, 

  • wyżywienie (obiad, przerwy kawowe), 

  • zapewnienie noclegu za dodatkową opłatą (cena nie zawiera noclegu). 


Koszt noclegu za dobę:

  • 225 zł  - pokój 1 osobowy.

  • 275 zł - pokój 2 osobowy. 


 

Komunikacja międzypokoleniowa z uwzględnieniem trudnych sytuacji (zachowania agresywne, wywieranie presji, roszczeniowość) 


Celem szkolenia jest doskonalenie ważnej umiejętności efektywnego komunikowania się z osobami z rożnych pokoleń. Szczególna uwaga poświęcona zostanie porozumiewaniu się ze studentami i współpracownikami w trudnych sytuacjach takich jak roszczeniowość, presja i zachowania agresywne. 


PROGRAM SZKOLENIA 


  1. BB, X, Y i Z - 4 pokolenia w środowisku akademickim.

    1. Dlaczego czasami trudno jest się porozumieć osobom z różnych pokoleń?

    2. Cechy, wartości i potrzeby każdego pokolenia.

    3. Co kształtuje każde pokolenie i jak te różnice przekładają się na zachowanie studentów i współpracowników.

    4. Jak budować wzajemne zrozumienie i szacunek?

  2. Jak pracownik uczelni powinien budować autorytet u studentów i współpracowników z pokolenia BB, X, Y i Z.

    1. Czego oczekują od pracownika uczelni studenci i współpracownicy z pokolenia BB, X, Y i Z.

    2. 3 zasady budowania autorytetu u pokolenia Y i Z.

    3. Jak zachować się podczas rozmowy z osobami z pokolenia BB, X, Y i Z.

  3. Jak rozmawiać z pokoleniem BB, X, Y i Z?

    1. Używanie języka korzyści dostosowanego do każdego pokolenia.

    2. Analiza potrzeb studenta/klienta.

    3. 5 najczęściej popełnianych błędów.

  4. Zapobieganie trudnym sytuacjom w komunikacji – 4 typy potrzeb komunikacyjnych.

    1. 4 typy potrzeb komunikacyjnych studentów i współpracowników zgodnie z koncepcją Junga-Marstona.

    2. Jak rozpoznać typ osobowości studenta/współpracownika.

    3. Efektywne strategie komunikacji z poszczególnymi typami studentów.

    4. Mechanizmy psychologiczne wpływające na przebieg rozmowy.

  5. Jak reagować w trudnych sytuacjach.

    1. Optymalna komunikacja werbalna i niewerbalna w trudnych sytuacjach.

    2. Reagowanie na nierealne oczekiwania studenta/współpracownika  roszczeniowego.

    3. Efektywne radzenie sobie z emocjami klienta agresywnego.

    4. Jak radzić sobie z klientem rozmownym.

  6. Podsumowanie szkolenia.

    1. Wskazanie punktów zapalnych w komunikacji międzypokoleniowej i w reagowaniu w trudnych sytuacjach.

  7. Konsultacje indywidualne z uczestnikami.

 





Trener: Beata Janiczek-Krotowska

Udostępnij

bottom of page