top of page
Komunikacja, wspieranie i praca ze studentami w kryzysie psychicznym
Komunikacja, wspieranie i praca ze studentami w kryzysie psychicznym

wt., 12 lis

|

Google Meet

Komunikacja, wspieranie i praca ze studentami w kryzysie psychicznym

Cena: 600 zł netto, 738 zł brutto Gwarantujemy: - materiały i Certyfikat w wersji elektronicznej - merytoryczne szkolenie, - możliwość zadawania pytań w czasie zajęć za pośrednictwem chatu lub połączenia video, - pełne wsparcie techniczne.

Termin i lokalizacja

12 lis 2024, 09:00 – 15:00

Google Meet

Zapisz się

LINK DO REJESTRACJI

Celem szkolenia jest zwiększenie świadomości i umiejętności pracowników uczelni jak komunikować się, wspierać i pracować ze studentami w  kryzysie psychicznym.

PROGRAM SZKOLENIA

1. Jak możemy rozpoznać, że student jest w kryzysie psychicznym?

     a. czym jest kryzys psychiczny?

     b. rodzaje i źródła kryzysów psychicznych u studentów,

     c. jak funkcjonuje mózg studenta w takich sytuacjach,

     d. etapy kryzysu psychicznego.

2. Wsparcie i praca ze studentem w kryzysie psychicznym:

     a. jak rozmawiać ze studentem w kryzysie psychicznym,

     b. reakcja empatyczna,

     c. struktura rozmowy ze studentem,

     d. słowa kluczowe, sformułowania i reakcje, których należy unikać, dostosowanie mowy ciała,

     e. praca ze studentem w kryzysie psychicznym – ograniczenia i możliwości studenta,

     f. budowanie atmosfery opartej na tolerancji, otwartości, bezpieczeństwie i zaufaniu.

3. Reagowanie na silne emocje studenta w kryzysie:

     a. technika dialogu wyciszającego i domykającego trudne emocje studenta,

     b. analiza najczęściej pojawiających się błędów w reagowaniu na silne emocje studenta,

4. Podsumowanie szkolenia:

     a. zebranie kluczowych zasad wspierania i pracy ze studentami w kryzysie psychicznym,

     b. panel pytań i odpowiedzi.

Adresaci:

• Pełnomocnicy ds. Studentów z niepełnosprawnością,

• Pracownicy BON,

• Pracownicy Biur Karier,

• Kadra dydaktyczna,

• Pracownicy administracji.

Trener: Beata Janiczek-Krotowska

Udostępnij

bottom of page