top of page
Komunikacja, wspieranie i praca ze studentami w kryzysie psychicznym
Komunikacja, wspieranie i praca ze studentami w kryzysie psychicznym

pon., 17 mar

|

Google Meet

Komunikacja, wspieranie i praca ze studentami w kryzysie psychicznym

Cena regularna: 690 zł netto, 848,70 zł brutto Gwarantujemy: - materiały i Certyfikat w wersji elektronicznej - merytoryczne szkolenie, - możliwość zadawania pytań w czasie zajęć za pośrednictwem chatu lub połączenia video, - pełne wsparcie techniczne.

Termin i lokalizacja

17 mar 2025, 09:00 – 15:00

Google Meet

Zapisz się

LINK DO REJESTRACJI


Promocja przy zgłoszeniu do 3 marca 2025 r.:

- jednej i dwóch osób otrzymają Państwo 10% rabatu lub

- 50% rabatu dla trzeciej osoby lub

- czwarta osoba gratis.

Promocje nie łączą się!



Celem szkolenia jest zwiększenie świadomości i umiejętności pracowników uczelni jak komunikować się, wspierać i pracować ze studentami w  kryzysie psychicznym.



PROGRAM SZKOLENIA


  1. Jak możemy rozpoznać, że student jest w kryzysie psychicznym?

    1. czym jest kryzys psychiczny?

    2. rodzaje i źródła kryzysów psychicznych u studentów,

    3. jak funkcjonuje mózg studenta w takich sytuacjach,

    4. etapy kryzysu psychicznego.

  2. Wsparcie i praca ze studentem w kryzysie psychicznym:

    1. jak rozmawiać ze studentem w kryzysie psychicznym,

    2. reakcja empatyczna,

    3. struktura rozmowy ze studentem,

    4. słowa kluczowe, sformułowania i reakcje, których należy unikać, dostosowanie mowy ciała,

    5. praca ze studentem w kryzysie psychicznym – ograniczenia i możliwości studenta,

    6. budowanie atmosfery opartej na tolerancji, otwartości, bezpieczeństwie i zaufaniu.

  3. Reagowanie na silne emocje studenta w kryzysie:

    1. technika dialogu wyciszającego i domykającego trudne emocje studenta,

    2. analiza najczęściej pojawiających się błędów w reagowaniu na silne emocje studenta,

  4. Podsumowanie szkolenia:

    1. zebranie kluczowych zasad wspierania i pracy ze studentami w kryzysie psychicznym,

    2. panel pytań i odpowiedzi.



Adresaci:

  • Pełnomocnicy ds. Studentów z niepełnosprawnością,

  • Pracownicy BON,

  • Pracownicy Biur Karier,

  • Kadra dydaktyczna,

  • Pracownicy administracji.



Trener: Beata Janiczek-Krotowska

Udostępnij

bottom of page