top of page
Komunikacja z pokoleniem Z, dostosowanie zajęć dydaktycznych do potrzeb studentów. Szkol. dla nauczycieli akademickich
Komunikacja z pokoleniem Z, dostosowanie zajęć dydaktycznych do potrzeb studentów. Szkol. dla nauczycieli akademickich

pt., 10 lis

|

Google Meet

Komunikacja z pokoleniem Z, dostosowanie zajęć dydaktycznych do potrzeb studentów. Szkol. dla nauczycieli akademickich

Cena: 350 pln netto, 430,50 pln brutto Gwarantujemy: - materiały i Certyfikat w wersji elektronicznej, - merytoryczne szkolenie, - możliwość zadawania pytań w czasie zajęć za pośrednictwem chatu lub połączenia video, - pełne wsparcie techniczne.

Rejestracja jest zamknięta
Zobacz inne wydarzenia

Termin i lokalizacja

10 lis 2023, 09:00 – 12:00

Google Meet

Zapisz się

PROGRAM SZKOLENIA

1. Charakterystyka pokolenia Z:

     a. cechy, wartości i potrzeby pokolenia Z,      

     b. jakie czynniki kształtują pokolenie Z i jak to wpływa na zachowanie studentów,

     c. dialog międzypokoleniowy – jak budować wzajemne zrozumienie i szacunek.      

     d. dlaczego czasami trudno jest porozumieć się osobom z pokolenia BB, X, Y ze studentami z pokolenia Z?

2. Jak komunikować się z pokoleniem Z:

     a. dostosowanie komunikacji do kluczowych potrzeb psychologicznych studentów,

     b. komunikacja werbalna i niewerbalna,

     c. 5 najczęściej popełnianych błędów  w komunikacji z pokoleniem Z.

3. Dostosowanie formy zajęć do pokolenia Z:

     a. metody zwiększające energię i zaangażowanie studentów,      

     b. metody aktywizujące zajęcia podnoszące zainteresowanie studentów,     

     c. dobre praktyki. 

4. Podsumowanie szkolenia.

Czas trwania: 3 h.

Adresaci szkolenia: Nauczyciele akademiccy.

Celem szkolenia jest doskonalenie ważnej umiejętności efektywnego komunikowania się ze studentami z Pokolenia Z. Szczególna uwaga poświęcona zostanie zwiększaniu świadomości jakie są potrzeby komunikacyjne i edukacyjne przedstawicieli najmłodszego pokolenia w środowisku akademickim.

Trener: Beata Janiczek-Krotowska

Udostępnij

bottom of page