top of page
Media społecznościowe dla uczelni wyższej
Media społecznościowe dla uczelni wyższej

śr., 03 lip

|

Google Meet

Media społecznościowe dla uczelni wyższej

Cena: 600 zł netto, 738 zł brutto Gwarantujemy: - materiały i Certyfikat w wersji elektronicznej - merytoryczne szkolenie, - możliwość zadawania pytań w czasie zajęć za pośrednictwem chatu lub połączenia video, - pełne wsparcie techniczne.

Rejestracja jest zamknięta
Zobacz inne wydarzenia

Termin i lokalizacja

03 lip 2024, 09:00 – 15:00

Google Meet

Zapisz się

LINK DO REJESTRACJI 

Cel: Wyposażenie kadry uczelni wyższej w wiedzę i umiejętności niezbędne do efektywnego prowadzenia mediów społecznościowych w celu rekrutacji studentów.

PROGRAM SZKOLENIA

1. Wprowadzenie do mediów społecznościowych:

     a. Media społecznościowe jako źródło informacji o uczelniach wyższych dla kandydatów na studia.

     b. Statystyki dotyczące SM (ilość użytkowników, średni wiek, ilość czasu spędzanego, czas skupienia).

     c. Przegląd popularnych platform social media (Facebook, Instagram, TikTok, X, LinkedIn, YouTube, inne - newsletter, podcast).

Instagram i Facebook:

- Algorytm - co lubi, a czego nie?

- Formaty publikacji, ich rola i zastosowanie (posty, reels, stories itd.)

- Przygotowanie profilu - jakie informacje powinny się znaleźć (BIO, zapisane relacje, linki).

- Automatyzacja na Instagramie - Manychat.

- Grupy i wydarzenia na Facebooku.

- Fanpage, a konto firmowe w Meta Business Suite - konfiguracja.

- Planowanie publikacji treści w Meta Business Suite.

2. Budowanie marki uczelni w mediach społecznościowych

     a. Budowanie marki uczelni wyższej - jak do tego podejść?

     b. Określenie grupy docelowej i dostosowanie komunikacji do jej potrzeb.

     c. Określenie celów obecności uczelni w mediach społecznościowych.

     d. Strategia komunikacji dla uczelni:

- Misja i wizja.

- Filary komunikacji.

- Określenie grupy docelowej i dostosowanie komunikacji do jej potrzeb. Omówienie pokolenia Z (przykłady firm z tą samą grupą docelową).

- Mapa empatii.

- Jakie problemy rozwiązujemy?

- Cele i sposoby ich mierzenia.

- Kanały komunikacji.

- Charakter, osobowość i język marki.

- Analiza konkurencji.

- Wyróżniki w social mediach.

- Wartość jaką przekazujemy.

- Gdzie kierujemy grupę docelową?

- Postępowanie w przypadku kryzysu.

3. Podstawy grafiki i video:

     a. Spójny graficznie wizerunek marki (kolory, fonty, elementy graficzne, zdjęcia).

     b. Pięć podstawowych zasad projektowania graficznego.

     c. Wykorzystanie narzędzi online do tworzenia atrakcyjnych grafik (Canva).

     d. Rozmiary grafik i ich przeznaczenie (post, karuzela, zdjęcie w tle, stories).

     e. Podstawy edycji zdjęć i filmów.

     f. Najważniejsze zasady tworzenia video (reels, shorts, tiktok).

4. Praktyczne aspekty prowadzenia mediów społecznościowych:

     a. Czym jest content marketing?

     b. Lejek marketingowy na przykładach.

     c. Sposoby aktywizacji odbiorców, linie tematyczne i pomysły na treści.

     d. Rodzaje treści w zależności od celu (sprzedaż, zasięg, zaangażowanie).

     e. Konstrukcja dobrego posta (grafika, tekst, CTA, hasztagi).

     f. Legalny i angażujący konkurs w social mediach.

     g. Reklama w mediach społecznościowych.

     h. Współpraca z influencerami i studentami.

     i. Statystyki - jak je analizować i na co zwracać uwagę.

     j. Analiza wyników i optymalizacja strategii social media.

     k. Narzędzia do zarządzania mediami społecznościowymi.

5. Podsumowanie i pytania:

     a. Podsumowanie najważniejszych zagadnień szkolenia.

     b. Odpowiedzi na pytania uczestników.

Dodatkowe materiały:

- Lista przydatnych narzędzi do zarządzania social mediami.

- Prezentacja PDF.

Metody szkolenia:

- Wykład

- Prezentacja multimedialna

- Praktyczne przykłady

- Czas na zadawanie pytań

Uczestnicy: Pracownicy uczelni wyższej zaangażowani w promocję uczelni i rekrutację studentów.

Trener: Łucja Dyła

Udostępnij

bottom of page