top of page
Ocena okresowa pracowników. Szkolenie Premium dla kierowników zespołów. CEM
Ocena okresowa pracowników. Szkolenie Premium dla kierowników zespołów. CEM

Termin - do ustalenia

|

Lokalizacja - do ustalenia

Ocena okresowa pracowników. Szkolenie Premium dla kierowników zespołów. CEM

Cena: 2500 zł netto, 3075 zł brutto Gwarantujemy: - udział w szkoleniu, - materiały szkoleniowe i Certyfikat ukończenia szkolenia, - indywidualne konsultacje z Trenerem, - pełne wyżywienie, - dwa noclegi , - zajęcia integracyjne.

Termin i lokalizacja

Termin - do ustalenia

Lokalizacja - do ustalenia

Zapisz się

Ocena okresowa pracowników jest jednym z jedenastu szkoleń menedżerskich stanowiących cykl Certyfikatu Efektywnego Menedżera (CEM).


Celem szkolenia jest rozwinięcie kluczowych umiejętności menedżerskich w zakresie przeprowadzania efektywnych rozmów okresowych, które podnoszą motywację wewnętrzną podwładnych do pracy i dalszego rozwoju oraz umożliwiają szybsze osiąganie wspólnych celów zawodowych.



PROGRAM SZKOLENIA


DZIEŃ I 

   

  • zakwaterowanie, obiad,

  • powitanie uczestników szkolenia, przedstawienie sylwetki Trenera, zebranie od Uczestników oczekiwań i potrzeb szkoleniowych,

  • kolacja w hotelu.


DZIEŃ II i III 


  1. Rola przeprowadzenia oceny okresowej pracowników:

    1. jaką funkcję pełni ocena okresowa w uczelni wyższej?

    2. cele działu a cele pracownika,

    3. jakie korzyści dla uczelni, kierownika i podwładnego wynikają z przeprowadzania rozmów okresowych. 

      • Dzięki modułowi uczestnicy określą jakie korzyści wiążą się z przeprowadzaniem efektywnych rozmów oceniających pracę podwładnych. Przyjrzymy się również roli jaką rozmowa podsumowująca pełni w organizacji.

  2. 2. Przygotowanie się do rozmowy oceniającej pracę podwładnych:

    1. przygotowanie się do rozmowy z pracownikiem, 

    2. jak pracownik powinien przygotować się do rozmowy - kryteria pomocnicze dla pracownika,

    3. dostosowanie rozmowy oceniającej do każdego z 4 typów pracowników w oparciu o metodologię Junga-Marstona,

    4. efekt rogów i efekt aureoli,

    5. wybór miejsca i czasu przeprowadzenia rozmowy oceniającej,

    6. analiza najczęściej popełnianych błędów w ocenianiu. 

      • Dzięki modułowi uczestnicy dowiedzą się w jaki sposób profesjonalnie przygotować się do przeprowadzenia rozmów podsumowujących. W szczególności nauczą się w jaki sposób dostosować się do potrzeb 4 kluczowych typów pracowników, dzięki czemu rozmowy będą wzmacniały motywację podwładnych do dalszego rozwoju i realizacji celów zawodowych. 

  3. 3. Przeprowadzenie rozmowy oceniającej z pracownikiem:

    1. kluczowe etapy rozmowy podsumowującej pracę podwładnego,

    2. zarządzanie przebiegiem rozmowy oceniającej,

    3. zasady udzielania motywujących informacji zwrotnych, mowy i stworzenie atmosfery wzajemnego zaufania,

    4. zasady udzielania motywujących informacji zwrotnych, 

    5. praktyczne przećwiczenie rozmów oceniających z każdym z 4 głównych typów pracowników, 

    6. jak rozliczyć pracownika z realizacji zadań w sposób motywujący go do rozwoju?

    7. jak reagować na trudne sytuacje? 

      • W module tym uczestnicy praktycznie przećwiczą prowadzenie profesjonalnych i motywujących rozmów podsumowujących. Ponadto dowiedzą się jaka jest struktura rozmowy oceniającej i w jaki sposób komunikować podwładnym kluczowe informacje. Na zakończenie modułu przeanalizowane zostaną najczęstsze trudne sytuacje jakie mogą pojawić się podczas oceny okresowej. 

  4. Wprowadzanie zmian po rozmowie oceniającej:

    1. motywowanie pracownika do dalszego rozwoju,

    2. tworzenie planu rozwoju kompetencji,

    3. jak wspierać podwładnych w realizacji celów rozwojowych, 

    4. jak wzmacniać poczucie odpowiedzialności za realizację celów u pracownika.

      • Moduł ten zwiększy świadomość uczestników dotyczącą ich roli po przeprowadzeniu rozmowy oceniającej. Szczególny nacisk zostanie położony na wspieranie i motywowanie podwładnych do dalszego rozwoju. 

  5. Podsumowanie szkolenia. 

    1. Indywidualny Plan Działania na podstawie zrealizowanych treści,

    2. dekalog efektywnego przeprowadzenia rozmowy oceniającej.

      • Moduł ten pozwoli uczestnikom na uporządkowanie nowo zdobytej wiedzy i umiejętności menedżerskich oraz wzmocni wewnętrzną motywację do wprowadzenia nowych umiejętności w życie zawodowe.


Jesteście Państwo zainteresowani szkoleniem zamkniętym dla pracowników Waszej uczelni? Możemy zorganizować szkolenie jednodniowe we wskazanym terminie. Zapraszamy do zapoznania się z programem szkolenia jednodniowego z zakresu oceny okresowej pracowników w szkołach wyższych.

Jesteście Państwo zainteresowani szkoleniem zamkniętym dla pracowników Waszej uczelni? Możemy zorganizować szkolenie jednodniowe we wskazanym terminie. Zapraszamy do zapoznania się z programem szkolenia jednodniowego z zakresu oceny okresowej pracowników w szkołach wyższych.



Cena zawiera: 

  • udział w szkoleniu, 

  • materiały szkoleniowe i Certyfikat ukończenia szkolenia, 

  • indywidualne konsultacje z Trenerem, 

  • pełne wyżywienie (2 śniadania, 3 obiady, 2 kolacje, całodzienny serwis kawowy), 

  • dwa noclegi w komfortowych pokojach (zakwaterowanie w pokojach 1-osobowych ze śniadaniem),  

  • zajęcia integracyjne.


Istnieje możliwość udziału w szkoleniu bez zakwaterowania, wówczas cena wynosi: 1900 zł. 


Cena bez zakwaterowania zawiera: udział w szkoleniu, materiały szkoleniowe, Certyfikat, wyżywienie w czasie szkolenia (obiady, kolacje, serwis kawowy) oraz konsultacje z Trenerem.

*szkolenia finansowane ze środków publicznych są zwolnione z podatku VAT. W przypadku uczelni niepublicznych do ceny należy doliczyć 23% VAT.



Trener: Beata Janiczek-Krotowska

Udostępnij

bottom of page