top of page
Profesjonalna obsługa studentów-cudzoziemców w biurze uczelni z uwzględnieniem kluczowych różnic kulturowych
Profesjonalna obsługa studentów-cudzoziemców w biurze uczelni z uwzględnieniem kluczowych różnic kulturowych

czw., 03 lip

|

Hotel Galicya*** w Krakowie

Profesjonalna obsługa studentów-cudzoziemców w biurze uczelni z uwzględnieniem kluczowych różnic kulturowych

Cena regularna: 1600 zł netto; 1968 zł brutto Promocja przy zgłoszeniu do 26 maja: - jednej lub dwóch osób otrzymają Państwo 10% rabatu, - trzech osób i więcej otrzymają Państwo 15% rabatu. Cena szkolenia nie zawiera noclegu.

Termin i lokalizacja

03 lip 2025, 10:00 – 04 lip 2025, 16:00

Hotel Galicya*** w Krakowie, Rzemieślnicza 4, 30-403 Kraków, Polska

Zapisz się

LINK DO REJESTRACJI


Promocja! Przy zgłoszeniu do 26 maja otrzymają Państwo:

- 10% rabatu przy zgłoszeniu jednej lub dwóch osób. Cena po rabacie wynosi 1440 zł.* za 1 osobę

- 15% rabatu przy zgłoszeniu trzech osób i więcej. Cena po rabacie wynosi 1360 zł.* za 1 osobę


Cena nie zawiera noclegu


Gwarantujemy:

- materiały i Certyfikat,

- wyżywienie (obiady, przerwy kawowe),

- zapewnienie noclegu za dodatkową opłatą.


Koszt noclegu ze śniadaniem:

- 290 zł - pokój 1 os.

- 320 zł - pokój 2 os.


*szkolenia finansowane ze środków publicznych są zwolnione z podatku VAT. W przypadku uczelni niepublicznych do ceny należy doliczyć 23% VAT.



Cele szkolenia:

  • rozwijanie umiejętności profesjonalnej obsługi i komunikacji ze studentami i studentkami z innych kręgów kulturowych,

  • szczególna uwaga poświęcona zostanie rozwijaniu umiejętności wywierania dobrego pierwszego wrażenia na studencie zagranicznym, opartego na pozytywnym nastawieniu, empatii i otwartości w komunikacji,

  • zdobycie wiedzy i umiejętności, aby nie popełniać kluczowych błędów wynikających z różnic kulturowych.

 


PROGRAM SZKOLENIA


  1. Różnice kulturowe w praktyce w środowisku akademickim:

    1. 3 kluczowe kryteria różnicujące kultury.

    2. Znaczenie w różnych nacjach relacji społecznych, komunikacji niewerbalnej (kontakt wzrokowy, uśmiech, dotyk, tembr głosu), dystansu społecznego, stosunku do czasu i terminowych zobowiązań.

    3. Starszeństwo płci, wieku i stanowiska.

  2.  Specyfika obsługi studenta zagranicznego – charakterystyka profili kulturowych:

    1. Ukraina,

    2. Białoruś,

    3. Rosja,

    4. Hiszpania,

    5. Włochy,

    6. Francja,

    7. Anglia,

    8. Niemcy,

    9. Norwegia,

    10. Szwecja,

    11. Turcja,

    12. Iran,

    13. Kraje Afrykańskie (kluczowe 4 różnice kulturowe),

    14. Kazachstan,

    15. Kenia,

    16. Zimbabwe,

    17. Indie,

    18. Japonia,

    19. Chiny,

    20. Tajwan,

    21. Tajlandia,

    22. Brazylia.

  3.  Sztuka nawiązywania kontaktu interpersonalnego ze studentem zagranicznym:

    1. Znaczenie „pierwszego wrażenia” w profesjonalnej obsłudze studenta.

    2. 3 kluczowe elementy podczas pierwszych sekund kontaktu z cudzoziemcami.

    3. Rola komunikacji werbalnej i niewerbalnej – słowa, postawa, mimika, tembr głosu, sposób poruszania się, kontakt wzrokowy a różnice kulturowe.

  4.  Profilaktyka trudnych sytuacji.

    1. Zebranie najczęściej występujących trudnych sytuacji w obsłudze studentów i studentek z innych nacji.

    2. Jak stawiać granice cudzoziemcom z zadbaniem o relację.

    3. Jak zareagować na zachowanie agresywne ze strony cudzoziemca.

    4. Analiza najczęściej pojawiających się błędów w obsłudze studentów i studentek zagranicznych.

  5.  Podsumowanie najważniejszych zasad w obsłudze studenta zagranicznego.



Szkolenie może zostać zorganizowane w wersji zamkniętej w siedzibie uczelni lub online. Istnieje możliwość organizacji szkolenia w wymiarze jednodniowy po wskazaniu 10 wybranych profili kulturowych z 2 punktu programu szkolenia. Zapraszamy do kontaktu



Trener: Beata Janiczek-Krotowska

Mapy Google zostały zablokowane z powodu ustawień analityki i funkcjonalnych plików cookie.

Udostępnij

bottom of page