

czw., 15 sty
|WenderEDU Business Center we Wrocławiu
Profesjonalna obsługa studentów-cudzoziemców w biurze uczelni z uwzględnieniem kluczowych różnic kulturowych
Cena regularna: 1600 zł netto; 1968 zł brutto Promocja przy zgłoszeniu do 1 stycznia 2026 r: - jednej lub dwóch osób otrzymają Państwo 10% rabatu, - trzech osób i więcej otrzymają Państwo 15% rabatu. Cena szkolenia nie zawiera noclegu.
Termin i lokalizacja
15 sty 2026, 10:00 – 16 sty 2026, 16:00
WenderEDU Business Center we Wrocławiu, Świętego Józefa 1/3, 50-329 Wrocław, Polska
Zapisz się
Promocja! Przy zgłoszeniu do 1 stycznia 2026 r. otrzymają Państwo:
10% rabatu przy zgłoszeniu jednej lub dwóch osób. Cena po rabacie wynosi 1440 zł.* za 1 osobę
15% rabatu przy zgłoszeniu trzech osób i więcej. Cena po rabacie wynosi 1360 zł.* za 1 osobę
Cena nie zawiera noclegu
Gwarantujemy:
materiały i Certyfikat,
wyżywienie (obiady, przerwy kawowe),
zapewnienie noclegu za dodatkową opłatą.
Koszt noclegu ze śniadaniem:
225zł - pokój 1 osobowy,
275 zł - pokój 2 osobowy.
*szkolenia finansowane ze środków publicznych są zwolnione z podatku VAT. W przypadku uczelni niepublicznych do ceny należy doliczyć 23% VAT.
Cele szkolenia:
rozwijanie umiejętności profesjonalnej obsługi i komunikacji ze studentami i studentkami z innych kręgów kulturowych,
szczególna uwaga poświęcona zostanie rozwijaniu umiejętności wywierania dobrego pierwszego wrażenia na studencie zagranicznym, opartego na pozytywnym nastawieniu, empatii i otwartości w komunikacji,
zdobycie wiedzy i umiejętności, aby nie popełniać kluczowych błędów wynikających z różnic kulturowych.
PROGRAM SZKOLENIA
Różnice kulturowe w praktyce w środowisku akademickim:
3 kluczowe kryteria różnicujące kultury.
Znaczenie w różnych nacjach relacji społecznych, komunikacji niewerbalnej (kontakt wzrokowy, uśmiech, dotyk, tembr głosu), dystansu społecznego, stosunku do czasu i terminowych zobowiązań.
Starszeństwo płci, wieku i stanowiska.
Specyfika obsługi studenta zagranicznego – charakterystyka profili kulturowych:
Ukraina,
Białoruś,
Rosja,
Hiszpania,
Włochy,
Francja,
Anglia,
Niemcy,
Norwegia,
Szwecja,
Turcja,
Iran,
Kraje Afrykańskie (kluczowe 4 różnice kulturowe),
Kazachstan,
Kenia,
Zimbabwe,
Indie,
Japonia,
Chiny,
Tajwan,
Tajlandia,
Brazylia.
Sztuka nawiązywania kontaktu interpersonalnego ze studentem zagranicznym:
Znaczenie „pierwszego wrażenia” w profesjonalnej obsłudze studenta.
3 kluczowe elementy podczas pierwszych sekund kontaktu z cudzoziemcami.
Rola komunikacji werbalnej i niewerbalnej – słowa, postawa, mimika, tembr głosu, sposób poruszania się, kontakt wzrokowy a różnice kulturowe.
Profilaktyka trudnych sytuacji.
Zebranie najczęściej występujących trudnych sytuacji w obsłudze studentów i studentek z innych nacji.
Jak stawiać granice cudzoziemcom z zadbaniem o relację.
Jak zareagować na zachowanie agresywne ze strony cudzoziemca.
Analiza najczęściej pojawiających się błędów w obsłudze studentów i studentek zagranicznych.
Podsumowanie najważniejszych zasad w obsłudze studenta zagranicznego.
Szkolenie może zostać zorganizowane w wersji zamkniętej w siedzibie uczelni lub online. Istnieje możliwość organizacji szkolenia w wymiarze jednodniowym po wskazaniu 10 wybranych profili kulturowych z 2 punktu programu szkolenia. Zapraszamy do kontaktu
Trener: Beata Janiczek-Krotowska