

czw., 23 sty
|Google Meet
Reels dla uczelni - Jak tworzyć filmy, które przyciągają i angażują społeczność
Cena regularna: 690 zł netto, 848,70 zł brutto Gwarantujemy: - materiały i Certyfikat w wersji elektronicznej - merytoryczne szkolenie, - możliwość zadawania pytań w czasie zajęć za pośrednictwem chatu lub połączenia video, - pełne wsparcie techniczne.
Termin i lokalizacja
23 sty 2025, 09:00 – 14:00
Google Meet
Zapisz się
Promocja przy zgłoszeniu do 9 stycznia 2025 r.:
- jednej i dwóch osób otrzymają Państwo 10% rabatu lub
- 50% rabatu dla trzeciej osoby lub
- czwarta osoba gratis.
Promocje nie łączą się!
PROGRAM SZKOLENIA
Moduł 1: Strategia
Jak efektywnie wykorzystywać Reels w promocji działalności naukowej oraz edukacyjnej
Dlaczego dotychczasowe Reels mogą nie przynosić oczekiwanych efektów - analiza błędów związanych z kontentem.
Jak precyzyjnie określić grupę odbiorców, którzy będą zainteresowani treściami akademickimi
Co powinny zawierać Reels, aby dotrzeć do szerokiej grupy odbiorców, także spoza uczelni
Jak monitorować efektywność Reels i czy materiały osiągają zamierzone cele
Jak często publikować, aby zmaksymalizować zasięg i zaangażowanie na profilu
Dostosowanie strategii do specyfiki treści akademickich.
Przykładowe pomysły na Reels, które mogą być używane w edukacji oraz promocji uniwersyteckiej działalności
Jakie umiejętności są niezbędne do tworzenia skutecznych Reels
Skąd czerpać pomysły na Reels w edukacji wyższej- wykorzystanie wydarzeń uczelnianych, badań naukowych i historii absolwentów.
Porady dotyczące organizacji pracy i planowania nagrań.
Strategie przyciągania uwagi i budowania zaufania
Tworzenie skutecznych scenariuszy do Reels - jak opracować schemat treści przyciągających uwagę.
Jak działa algorytm i co warto o nim wiedzieć, aby zwiększyć zasięgi rolek.
Jak pozyskać więcej obserwujących dla uczelni - skuteczne techniki rozwoju społeczności online w środowisku akademickim.
Moduł 2: Praktyka
Przydatne narzędzia do prostego montażu treści edukacyjnych.
Jak łatwo dodać napisy do Reels, aby zwiększyć ich zasięg i zrozumiałość
Jak dodawać muzykę do Reels oraz skąd wybierać ścieżki, które wspierają zasięgi
Jak szukać muzyki, która pomoże zwiększyć zasięg - praktyczne porady dotyczące wyboru ścieżek dźwiękowych.
Tworzenie chwytliwych nagłówków do Reels - sztuka pisania tytułów, które przyciągną uwagę.
Jak tworzyć okładki do Reels oraz czy są one niezbędne - znaczenie okładek i jak je skutecznie projektować.
Błędy, które mogą pogorszyć jakość Twojego Reels i jak ich unikać
Jak wykorzystać obecne trendy na Instagramie do promocji wydarzeń akademickich
Współtworzenie Reels – jak je efektywnie realizować z innymi użytkownikami
Jak zwiększyć zaangażowanie na swoich Reels - techniki angażowania odbiorców
Czy dodawać hashtagi w Reels oraz jak je wybierać - optymalne dobieranie hashtagów związanych z tematyką uczelni.
Jak analizować statystyki Reels i wyciągać wnioski na podstawie danych
Wykorzystanie istniejących treści do tworzenia nowych Reels – jak efektywnie recyklingować content akademicki
Optymalizacja profilu uczelni pod kątem nowych odwiedzających.
Trener: Łucja Dyła