top of page
Reels dla uczelni - Jak tworzyć filmy, które przyciągają i angażują społeczność
Reels dla uczelni - Jak tworzyć filmy, które przyciągają i angażują społeczność

pt., 11 kwi

|

Google Meet

Reels dla uczelni - Jak tworzyć filmy, które przyciągają i angażują społeczność

Cena regularna: 690 zł netto, 848,70 zł brutto Gwarantujemy: - materiały i Certyfikat w wersji elektronicznej - merytoryczne szkolenie, - możliwość zadawania pytań w czasie zajęć za pośrednictwem chatu lub połączenia video, - pełne wsparcie techniczne.

Termin i lokalizacja

11 kwi 2025, 09:00 – 14:00

Google Meet

Zapisz się

LINK DO REJESTRACJI 


Promocja przy zgłoszeniu do 28 marca 2025 r.:

- jednej i dwóch osób otrzymają Państwo 10% rabatu lub

- 50% rabatu dla trzeciej osoby lub

- czwarta osoba gratis.

Promocje nie łączą się!



PROGRAM SZKOLENIA


Moduł 1: Strategia

  1. Jak efektywnie wykorzystywać Reels w promocji działalności naukowej oraz edukacyjnej

  2. Dlaczego dotychczasowe Reels mogą nie przynosić oczekiwanych efektów - analiza błędów związanych z kontentem.

  3. Jak precyzyjnie określić grupę odbiorców, którzy będą zainteresowani treściami akademickimi

  4. Co powinny zawierać Reels, aby dotrzeć do szerokiej grupy odbiorców, także spoza uczelni

  5. Jak monitorować efektywność Reels i czy materiały osiągają zamierzone cele

  6. Jak często publikować, aby zmaksymalizować zasięg i zaangażowanie na profilu

  7. Dostosowanie strategii do specyfiki treści akademickich.

  8. Przykładowe pomysły na Reels, które mogą być używane w edukacji oraz promocji uniwersyteckiej działalności

  9. Jakie umiejętności są niezbędne do tworzenia skutecznych Reels

  10. Skąd czerpać pomysły na Reels w edukacji wyższej- wykorzystanie wydarzeń uczelnianych, badań naukowych i historii absolwentów.

  11. Porady dotyczące organizacji pracy i planowania nagrań.

  12. Strategie przyciągania uwagi i budowania zaufania

  13. Tworzenie skutecznych scenariuszy do Reels - jak opracować schemat treści przyciągających uwagę.

  14. Jak działa algorytm i co warto o nim wiedzieć, aby zwiększyć zasięgi rolek.

  15. Jak pozyskać więcej obserwujących dla uczelni - skuteczne techniki rozwoju społeczności online w środowisku akademickim.


Moduł 2: Praktyka

  1. Przydatne narzędzia do prostego montażu treści edukacyjnych.

  2. Jak łatwo dodać napisy do Reels, aby zwiększyć ich zasięg i zrozumiałość

  3. Jak dodawać muzykę do Reels oraz skąd wybierać ścieżki, które wspierają zasięgi

  4. Jak szukać muzyki, która pomoże zwiększyć zasięg - praktyczne porady dotyczące wyboru ścieżek dźwiękowych.

  5. Tworzenie chwytliwych nagłówków do Reels - sztuka pisania tytułów, które przyciągną uwagę.

  6. Jak tworzyć okładki do Reels oraz czy są one niezbędne - znaczenie okładek i jak je skutecznie projektować.

  7. Błędy, które mogą pogorszyć jakość Twojego Reels i jak ich unikać

  8. Jak wykorzystać obecne trendy na Instagramie do promocji wydarzeń akademickich

  9. Współtworzenie Reels – jak je efektywnie realizować z innymi użytkownikami

  10. Jak zwiększyć zaangażowanie na swoich Reels - techniki angażowania odbiorców

  11. Czy dodawać hashtagi w Reels oraz jak je wybierać - optymalne dobieranie hashtagów związanych z tematyką uczelni.

  12. Jak analizować statystyki Reels i wyciągać wnioski na podstawie danych

  13. Wykorzystanie istniejących treści do tworzenia nowych Reels – jak efektywnie recyklingować content akademicki

  14. Optymalizacja profilu uczelni pod kątem nowych odwiedzających.



Trener: Łucja Dyła

Udostępnij

bottom of page