top of page
Różnice kulturowe w obsłudze studenta w biurze uczelni
Różnice kulturowe w obsłudze studenta w biurze uczelni

śr., 16 paź

|

Google Meet

Różnice kulturowe w obsłudze studenta w biurze uczelni

Oferta specjalna: 510 zł netto, 627,30 zł brutto Cena zawiera: - materiały i Certyfikat w wersji elektronicznej - merytoryczne szkolenie, - możliwość zadawania pytań w czasie zajęć za pośrednictwem chatu lub połączenia video, - pełne wsparcie techniczne

Rejestracja jest zamknięta
Zobacz inne wydarzenia

Termin i lokalizacja

16 paź 2024, 08:30 – 14:30

Google Meet

Zapisz się




Celem szkolenia jest rozwijanie umiejętności profesjonalnej obsługi studentów z uwzględnieniem różnic kulturowych. Szczególna uwaga poświęcona będzie rozwijaniu świadomości uczestników w jaki sposób komunikować się ze studentami z innych nacji, aby budować dobrą atmosferę rozmowy i nie popełniać kluczowych błędów wynikających z różnic kulturowych.



PROGRAM SZKOLENIA


1. Różnice kulturowe w praktyce w środowisku akademickim:

     a. 3 kluczowe kryteria różnicujące kultury,

     b. określenie specyfiki naszej nacji jako punktu wyjścia do omawianych kultur,

     c. znaczenie relacji społecznych czyli: dystansu społecznego, ceremonii, stosunku do czasu i terminowych zobowiązań.


2. Specyfika obsługi studenta zagranicznego – charakterystyka wybranych profili kulturowych:

     a. Ukraina, Białoruś, Rosja,

     b. Hiszpania, Włochy,

     c. Francja, Anglia, Niemcy,

     d. Uzbekistan, Kazachstan,

     e. Kenia, Zimbabwe,

     f. Turcja,

     g. Indie,

     h. Japonia, Chiny.


3. Sztuka nawiązywania kontaktu interpersonalnego ze studentem zagranicznym:

     a. znaczenie „pierwszego wrażenia” w profesjonalnej obsłudze studenta,

     b. rola komunikacji werbalnej i niewerbalnej – słowa, postawa, mimika, tembr głosu, sposób poruszania się, kontakt wzrokowy a różnice kulturowe.


4. Analiza najczęściej popełnianych błędów w obsłudze studentów z innych nacji:

     a. komunikacja ze studentami z krajów arabskich i muzułmańskich,

     b. profilaktyka trudnych sytuacji,

     c. właściwa komunikacja w trudnych sytuacjach.


5. Podsumowanie najważniejszych zasad w obsłudze studenta zagranicznego.




Trener: Beata Janiczek-Krotowska

Udostępnij

bottom of page