wt., 17 paź
|Google Meet
Student w kryzysie psychicznym
Cena: 600 zł netto, 738 zł brutto Gwarantujemy: - materiały i Certyfikat w wersji elektronicznej - merytoryczne szkolenie, - możliwość zadawania pytań w czasie zajęć za pośrednictwem chatu lub połączenia video, - pełne wsparcie techniczne
Termin i lokalizacja
17 paź 2023, 09:00 – 15:00
Google Meet
Zapisz się
Zakres Merytoryczny: Szkolenie z tematu „Student w Kryzysie Psychicznym” dostarczy Uczestnikom wiedzy i narzędzi do skutecznego komunikowania się z osobami znajdującymi w kryzysie psychicznym. Każdy z Uczestników będzie miał szansę do pracy w oparciu o rzeczywiste studium przypadku. Walorem tego szkolenia jest łączenie merytorycznej części z praktykowaniem i osadzaniem wiedzy w realiach rzeczywistości zawodowej Uczestników. Dodatkowo szkolenie wyposaży Uczestników w wiedzę i narzędzia z komunikacji motywującej opartej o zasady Dialogu Motywującego, Terapii Skoncentrowanej na Rozwiązaniach, dialogu empatycznego i elementów interwencji kryzysowej.
Korzyści wynikające z uczestnictwa w szkoleniu:
- zwiększenie efektów swojego stylu komunikacji w sytuacjach wymagających, trudnych, kryzysowych,
- pobudzanie wewnętrznej motywacji, wyciszenia i zrozumienia w komunikacji z odbiorcą w kryzysie,
- podniesienie komfortu pracy z trudnymi zagadnieniami komunikacyjnymi (kryzys psychiczny),
- dużo praktycznych przykładów, ćwiczeń, technik i narzędzi ułatwiających pracę w różnych warunkach,
- uzyskane dodatkowe materiały będą stanowiły skrypt narzędzi, które można wykorzystać w pracy.
PROGRAM SZKOLENIA
1. Kryzysy Psychiczne – rodzaje i rozpoznanie:
- po czym poznać kryzys psychiczny u studenta?
- rodzaje i objawy kryzysów psychicznych u studenta,
- ścieżki reagowania i postępowania w takich sytuacjach (elementy interwencji kryzysowej),
- ograniczenia i możliwości pracy ze studentem w sytuacji kryzysu psychicznego,
- dobre praktyki i podstawowe błędy w postępowaniu z osobami w kryzysach.
2. Dialog, który motywuje i wycisza:
- elementy dialogu motywującego w komunikacji,
- elementy TSR w komunikacji,
- zasady komunikacji opartej na empatii,
- praca i dialog oparty o zasoby, otwartość, bezpieczeństwo i zaufanie,
- narzędzia i techniki wspierające kontakt ze studentem w kryzysie psychicznym.
3. Silne emocje i impulsywne rekcje:
- ABC emocji i potrzeb, które za nimi stoją,
- funkcjonowanie mózgu podczas silnych emocji i kryzysu,
- co rozgrzewać i co schładzać podczas takich rozmów,
- narzędzia i techniki wspierające kontakt w sytuacji silnych emocji.
4. Sesja Q&A:
- sesja z pytaniami i odpowiedziami z grupy.
Uczestnicy mają możliwość pracy na przykładach ćwiczeniowych, jak i wniesionych z własnej praktyki. Metody pracy na szkoleniu: mini-wykład, prezentacja trenerska, ćwiczenia rozmów w podgrupach i parach treningowych, stop-klatka, dyskusje.
Trener: Marta Kijanko