top of page
Student w kryzysie psychicznym
Student w kryzysie psychicznym

wt., 17 paź

|

Google Meet

Student w kryzysie psychicznym

Cena: 600 zł netto, 738 zł brutto Gwarantujemy: - materiały i Certyfikat w wersji elektronicznej - merytoryczne szkolenie, - możliwość zadawania pytań w czasie zajęć za pośrednictwem chatu lub połączenia video, - pełne wsparcie techniczne

Rejestracja jest zamknięta
Zobacz inne wydarzenia

Termin i lokalizacja

17 paź 2023, 09:00 – 15:00

Google Meet

Zapisz się

Zakres Merytoryczny: Szkolenie z tematu „Student w Kryzysie Psychicznym” dostarczy Uczestnikom wiedzy i narzędzi do skutecznego komunikowania się z osobami znajdującymi w kryzysie psychicznym. Każdy z Uczestników będzie miał szansę do pracy w oparciu o rzeczywiste studium przypadku. Walorem tego szkolenia jest łączenie merytorycznej części z praktykowaniem i osadzaniem wiedzy w realiach rzeczywistości zawodowej Uczestników. Dodatkowo szkolenie wyposaży Uczestników w wiedzę i narzędzia z komunikacji motywującej opartej o zasady Dialogu Motywującego, Terapii Skoncentrowanej na Rozwiązaniach, dialogu empatycznego i elementów interwencji kryzysowej.

Korzyści wynikające z uczestnictwa w szkoleniu:

  • zwiększenie efektów swojego stylu komunikacji w sytuacjach wymagających, trudnych, kryzysowych,
  • pobudzanie wewnętrznej motywacji, wyciszenia i zrozumienia w komunikacji z odbiorcą w kryzysie,
  • podniesienie komfortu pracy z trudnymi zagadnieniami komunikacyjnymi (kryzys psychiczny),
  • dużo praktycznych przykładów, ćwiczeń, technik i narzędzi ułatwiających pracę w różnych warunkach,
  • uzyskane dodatkowe materiały będą stanowiły skrypt narzędzi, które można wykorzystać w pracy.

PROGRAM SZKOLENIA

1. Kryzysy Psychiczne – rodzaje i rozpoznanie:

  • po czym poznać kryzys psychiczny u studenta?
  • rodzaje i objawy kryzysów psychicznych u studenta,
  • ścieżki reagowania i postępowania w takich sytuacjach (elementy interwencji kryzysowej),
  • ograniczenia i możliwości pracy ze studentem w sytuacji kryzysu psychicznego,
  • dobre praktyki i podstawowe błędy w postępowaniu z osobami w kryzysach.

2. Dialog, który motywuje i wycisza:

  • elementy dialogu motywującego w komunikacji,
  • elementy TSR w komunikacji,
  • zasady komunikacji opartej na empatii,
  • praca i dialog oparty o zasoby, otwartość, bezpieczeństwo i zaufanie,
  • narzędzia i techniki wspierające kontakt ze studentem w kryzysie psychicznym.

3. Silne emocje i impulsywne rekcje:

  • ABC emocji i potrzeb, które za nimi stoją,
  • funkcjonowanie mózgu podczas silnych emocji i kryzysu,
  • co rozgrzewać i co schładzać podczas takich rozmów,
  • narzędzia i techniki wspierające kontakt w sytuacji silnych emocji.

4. Sesja Q&A:

  • sesja z pytaniami i odpowiedziami z grupy.

Uczestnicy mają możliwość pracy na przykładach ćwiczeniowych, jak i wniesionych z własnej praktyki. Metody pracy na szkoleniu: mini-wykład, prezentacja trenerska, ćwiczenia rozmów w podgrupach i parach treningowych, stop-klatka, dyskusje.

Trener: Marta Kijanko

Udostępnij

bottom of page