top of page
Student w kryzysie psychicznym
Student w kryzysie psychicznym

wt., 26 mar

|

Google Meet

Student w kryzysie psychicznym

Oferta specjalna: 510 zł netto, 627,30 zł brutto Gwarantujemy: - materiały i Certyfikat w wersji elektronicznej - merytoryczne szkolenie, - możliwość zadawania pytań w czasie zajęć za pośrednictwem chatu lub połączenia video, - pełne wsparcie techniczne

Termin i lokalizacja

26 mar 2024, 08:00 – 14:00

Google Meet

Zapisz się

LINK DO REJESTRACJI

Zakres Merytoryczny: Szkolenie z tematu „Student w Kryzysie Psychicznym” dostarczy Uczestnikom wiedzy i narzędzi do skutecznego komunikowania się z osobami znajdującymi w kryzysie psychicznym. Każdy z Uczestników będzie miał szansę do pracy w oparciu o rzeczywiste studium przypadku. Walorem tego szkolenia jest łączenie merytorycznej części z praktykowaniem i osadzaniem wiedzy w realiach rzeczywistości zawodowej Uczestników. Dodatkowo szkolenie wyposaży Uczestników w wiedzę i narzędzia z komunikacji motywującej opartej o zasady Dialogu Motywującego, Terapii Skoncentrowanej na Rozwiązaniach, dialogu empatycznego i elementów interwencji kryzysowej.

Uczestnicy mają możliwość pracy na przykładach ćwiczeniowych, jak i wniesionych z własnej praktyki. Metody pracy na szkoleniu: mini-wykład, prezentacja trenerska, ćwiczenia rozmów w podgrupach i parach treningowych, stop-klatka, dyskusje.

Korzyści wynikające z uczestnictwa w szkoleniu:

  • Zwiększenie efektów swojego stylu komunikacji w sytuacjach wymagających, trudnych, kryzysowych.
  • Pobudzanie wewnętrznej motywacji, wyciszenia i zrozumienia w komunikacji z odbiorcą w kryzysie.
  • Podniesienie komfortu pracy z trudnymi zagadnieniami komunikacyjnymi (kryzys psychiczny).
  • Dużo praktycznych przykładów, ćwiczeń, technik i narzędzi ułatwiających pracę w różnych warunkach.
  • Uzyskane dodatkowe materiały będą stanowiły skrypt narzędzi, które można wykorzystać w pracy.

PROGRAM SZKOLENIA

Moduł 1: Kryzysy Psychiczne – rodzaje i rozpoznanie:

  • Po czym poznać kryzys psychiczny u studenta?
  • Rodzaje i objawy kryzysów psychicznych u studenta.
  • Ścieżki reagowania i postępowania w takich sytuacjach (elementy interwencji kryzysowej).
  • Ograniczenia i możliwości pracy ze studentem w sytuacji kryzysu psychicznego.
  • Dobre praktyki i podstawowe błędy w postępowaniu z osobami w kryzysach.

Moduł 2: Dialog, który motywuje i wycisza:

  • Elementy dialogu motywującego w komunikacji.
  • Elementy TSR w komunikacji.
  • Zasady komunikacji opartej na empatii.
  • Praca i dialog oparty o zasoby, otwartość, bezpieczeństwo i zaufanie.
  • Narzędzia i techniki wspierające kontakt ze studentem w kryzysie psychicznym.

Moduł 3: Silne emocje i impulsywne reakcje:

  • ABC emocji i potrzeb, które za nimi stoją.
  • Funkcjonowanie mózgu podczas silnych emocji i kryzysu.
  • Co rozgrzewać i co schładzać podczas takich rozmów.
  • Narzędzia i techniki wspierające kontakt w sytuacji silnych emocji.

Moduł 4: Sesja Q&A:

  • Sesja z pytaniami i odpowiedziami z grupy.

Trener: Marta Kijanko

Udostępnij

bottom of page