śr., 22 sty
|Google Meet
Techniki radzenia sobie z agresją studenta oraz z własnymi emocjami w trudnych sytuacjach
Cena regularna: 690 zł netto, 848,70 zł brutto Gwarantujemy: - materiały i Certyfikat w wersji elektronicznej - merytoryczne szkolenie, - możliwość zadawania pytań w czasie zajęć za pośrednictwem chatu lub połączenia video, - pełne wsparcie techniczne.
Termin i lokalizacja
22 sty 2025, 09:00 – 15:00
Google Meet
Zapisz się
Promocja przy zgłoszeniu do 8 stycznia 2025 r.:
- jednej i dwóch osób otrzymają Państwo 10% rabatu lub
- 50% rabatu dla trzeciej osoby lub
- czwarta osoba gratis.
Promocje nie łączą się!
PROGRAM SZKOLENIA
Zapobieganie trudnym sytuacjom, czyli sposoby sprawnej obsługi głównych typów klientów/studentów:
klient zorientowany na relację,
klient zorientowany na informację,
klient zorientowany na ekspresję,
klient zorientowany na zadanie,
jak rozpoznać typ klienta i jak z nim postępować.
Efektywne radzenie sobie z emocjami klienta agresywnego:
3 sposoby zareagowania w sytuacji agresywnego zachowania studenta/klienta (technika reagowania tylko na formę przekazu, technika zamorzenia gniewu głodem, technika zaskoczenia),
dostosowanie techniki do sytuacji i typu osobowości,
cykl energetyczny agresji.
Sztuka odmawiania studentom/klientom:
procedura asertywnej odmowy i argumentacji dostosowana do typu osobowości studenta,
kluczowe słowa w odmawianiu,
jak odmawiać łagodnie i stanowczo,
analiza najczęściej popełnianych błędów w odmawianiu.
Techniki radzenia sobie z własnymi emocjami w trudnej sytuacji:
jak zapanować nad swoimi emocjami – techniki możliwe do zastosowania podczas trudnej sytuacji oraz bezpośrednio po niej,
jak szybko wrócić do równowagi po trudnej sytuacji,
strategie pomagające i strategie utrudniające poradzenie sobie z silnymi emocjami.
Podsumowanie szkolenia i konsultacje.
Trener: Beata Janiczek-Krotowska