top of page
Techniki radzenia sobie z agresją studenta oraz z własnymi emocjami w trudnych sytuacjach
Techniki radzenia sobie z agresją studenta oraz z własnymi emocjami w trudnych sytuacjach

śr., 22 sty

|

Google Meet

Techniki radzenia sobie z agresją studenta oraz z własnymi emocjami w trudnych sytuacjach

Cena regularna: 690 zł netto, 848,70 zł brutto Gwarantujemy: - materiały i Certyfikat w wersji elektronicznej - merytoryczne szkolenie, - możliwość zadawania pytań w czasie zajęć za pośrednictwem chatu lub połączenia video, - pełne wsparcie techniczne.

Termin i lokalizacja

22 sty 2025, 09:00 – 15:00

Google Meet

Zapisz się

LINK DO REJESTRACJI


Promocja przy zgłoszeniu do 8 stycznia 2025 r.:

- jednej i dwóch osób otrzymają Państwo 10% rabatu lub

- 50% rabatu dla trzeciej osoby lub

- czwarta osoba gratis.

Promocje nie łączą się!



PROGRAM SZKOLENIA


  1. Zapobieganie trudnym sytuacjom, czyli sposoby sprawnej obsługi głównych typów klientów/studentów:

    1. klient zorientowany na relację,

    2. klient zorientowany na informację,

    3. klient zorientowany na ekspresję,

    4. klient zorientowany na zadanie,

    5. jak rozpoznać typ klienta i jak z nim postępować.

  2. Efektywne radzenie sobie z emocjami klienta agresywnego:

    1. 3 sposoby zareagowania w sytuacji agresywnego zachowania studenta/klienta (technika reagowania tylko na formę przekazu, technika zamorzenia gniewu głodem, technika zaskoczenia),

    2. dostosowanie techniki do sytuacji i typu osobowości,

    3. cykl energetyczny agresji.

  3. Sztuka odmawiania studentom/klientom:

    1. procedura asertywnej odmowy i argumentacji dostosowana do typu osobowości studenta,

    2. kluczowe słowa w odmawianiu,

    3. jak odmawiać łagodnie i stanowczo,

    4. analiza najczęściej popełnianych błędów w odmawianiu.

  4. Techniki radzenia sobie z własnymi emocjami w trudnej sytuacji:

    1. jak zapanować nad swoimi emocjami – techniki możliwe do zastosowania podczas trudnej sytuacji oraz bezpośrednio po niej,

    2. jak szybko wrócić do równowagi po trudnej sytuacji,

    3. strategie pomagające i strategie utrudniające poradzenie sobie z silnymi emocjami.

  5. Podsumowanie szkolenia i konsultacje.



Trener: Beata Janiczek-Krotowska

Udostępnij

bottom of page