

pt., 24 paź
|Google Meet
Techniki radzenia sobie z agresją studenta oraz z własnymi emocjami w trudnych sytuacjach
Cena regularna: 690 zł netto, 848,70 zł brutto Promocja przy zgłoszeniu do 13 października 2025 r. - jednej i dwóch osób otrzymają Państwo 10% rabatu lub - 50% rabatu dla trzeciej osoby lub - czwarta osoba gratis. Promocje nie łączą się!
Termin i lokalizacja
24 paź 2025, 08:30 – 14:30
Google Meet
Zapisz się
Promocja przy zgłoszeniu do 10 października 2025 r.
- jednej i dwóch osób otrzymają Państwo 10% rabatu lub
- 50% rabatu dla trzeciej osoby lub
- czwarta osoba gratis.
Promocje nie łączą się!
PROGRAM SZKOLENIA
Zapobieganie trudnym sytuacjom, czyli sposoby sprawnej obsługi głównych typów klientów/studentów:
klient zorientowany na relację,
klient zorientowany na informację,
klient zorientowany na ekspresję,
klient zorientowany na zadanie,
jak rozpoznać typ klienta i jak z nim postępować.
Efektywne radzenie sobie z emocjami klienta agresywnego:
3 sposoby zareagowania w sytuacji agresywnego zachowania studenta/klienta (technika reagowania tylko na formę przekazu, technika zamorzenia gniewu głodem, technika zaskoczenia),
dostosowanie techniki do sytuacji i typu osobowości,
cykl energetyczny agresji.
Sztuka odmawiania studentom/klientom:
procedura asertywnej odmowy i argumentacji dostosowana do typu osobowości studenta,
kluczowe słowa w odmawianiu,
jak odmawiać łagodnie i stanowczo,
analiza najczęściej popełnianych błędów w odmawianiu.
Techniki radzenia sobie z własnymi emocjami w trudnej sytuacji:
jak zapanować nad swoimi emocjami – techniki możliwe do zastosowania podczas trudnej sytuacji oraz bezpośrednio po niej,
jak szybko wrócić do równowagi po trudnej sytuacji,
strategie pomagające i strategie utrudniające poradzenie sobie z silnymi emocjami.
Podsumowanie szkolenia i konsultacje.
Trener: Beata Janiczek-Krotowska