top of page
Trudne sytuacje – agresja, roszczenie, impulsywność
Trudne sytuacje – agresja, roszczenie, impulsywność

wt., 25 lut

|

Google Meet

Trudne sytuacje – agresja, roszczenie, impulsywność

Cena regularna: 690 zł netto; 848,70 zł brutto Gwarantujemy: - materiały i Certyfikat w wersji elektronicznej - merytoryczne szkolenie, - możliwość zadawania pytań w czasie zajęć za pośrednictwem chatu lub połączenia video, - pełne wsparcie techniczne

Termin i lokalizacja

25 lut 2025, 09:00 – 15:00

Google Meet

Zapisz się

LINK DO REJESTRACJI


Promocja przy zgłoszeniu do 11 lutego 2025 r.:

- jednej i dwóch osób otrzymają Państwo 10% rabatu lub

- 50% rabatu dla trzeciej osoby lub

- czwarta osoba gratis.

Promocje nie łączą się!



Zakres Merytoryczny: 

Szkolenie z tematu „Trudne sytuacje – agresja, roszczenie, impulsywność” dostarczy Uczestnikom wiedzy i narzędzi do zrozumienia trudnych i wymagających zjawisk relacyjnych oraz komunikowania się z osobami znajdującymi w stanie agresji, roszczenia lub impulsywności.


Każdy z Uczestników będzie miał szansę do pracy w oparciu o rzeczywiste studium przypadku. Walorem tego szkolenia jest łączenie merytorycznej części z praktykowaniem i osadzaniem wiedzy w realiach rzeczywistości zawodowej Uczestników. Dodatkowo szkolenie wyposaży Uczestników w wiedzę i narzędzia z komunikacji motywującej opartej o zasady Dialogu Motywującego, Terapii


Skoncentrowanej na Rozwiązaniach, dialogu empatycznego i elementów interwencji kryzysowej.

Uczestnicy mają możliwość pracy na przykładach ćwiczeniowych, jak i wniesionych z własnej praktyki. Metody pracy na szkoleniu: mini-wykład, prezentacja trenerska, ćwiczenia rozmów w podgrupach i parach treningowych, stop-klatka, dyskusje.



Korzyści wynikające z uczestnictwa w szkoleniu:

  • Nabycie wiedzy na temat radzenia sobie w trudnych sytuacjach agresji, roszczenia lub impulsywności.

  • Poszerzenie wiedzy o narzędzie komunikacyjne w sytuacjach: wymagających, trudnych, kryzysowych.

  • Pobudzanie wewnętrznej motywacji, wyciszenia i zrozumienia w komunikacji z odbiorcą trudnym.

  • Podniesienie komfortu pracy z trudnymi zagadnieniami komunikacyjnymi.

  • Dużo praktycznych przykładów, ćwiczeń, technik i narzędzi ułatwiających pracę w różnych warunkach.

  • Uzyskane dodatkowe materiały będą stanowiły skrypt narzędzi, które można wykorzystać w pracy.



PROGRAM SZKOLENIA


  1. Postawa agresywna – rodzaje, rozpoznanie i strategie radzenia sobie:

    1. Agresja w sytuacji relacyjnej – symptomy, objawy i przyczyny.

    2. Ścieżki reagowania i postępowania w takich sytuacjach.

    3. Ograniczenia pracy z osobą aresywną, czyli kiedy się wycofać.

    4. Dobre praktyki i podstawowe błędy w komunikacji.

  2. Postawa roszczeniowa – rodzaje, rozpoznanie i strategie radzenia sobie:

    1. Roszczenia w sytuacji relacyjnej – symptomy, objawy i przyczyny.

    2. Ścieżki reagowania i postępowania w takich sytuacjach.

    3. Ograniczenia pracy z osobą roszczeniową, czyli kiedy się wycofać.

    4. Dobre praktyki i podstawowe błędy w komunikacji.

  3. Postawa impulsywna – rodzaje, rozpoznanie i strategie radzenia sobie:

    1. Impulsywność w sytuacji relacyjnej – symptomy, objawy i przyczyny.

    2. Ścieżki reagowania i postępowania w takich sytuacjach.

    3. Ograniczenia pracy z osobą impulsywną, czyli kiedy się wycofać.

    4. Dobre praktyki i podstawowe błędy w komunikacji.

  4. Dialog, który motywuje i wycisza:

    1. Elementy dialogu motywującego w komunikacji.

    2. Elementy TSR w komunikacji.

    3. Zasady komunikacji opartej na empatii.

    4. Praca i dialog oparty o zasoby, otwartość, bezpieczeństwo i zaufanie.

    5. Narzędzia i techniki wspierające kontakt.

  5. Sesja Q&A:

    1. Sesja z pytaniami i odpowiedziami z grupy.



Trener: Marta Kijanko

Udostępnij

bottom of page