

wt., 01 kwi
|Google Meet
Tutoring jako forma wsparcia rozwoju doktorantów
Cena regularna: 690 zł netto, 848,70 zł brutto Gwarantujemy: - materiały i Certyfikat w wersji elektronicznej, - merytoryczne szkolenie, - możliwość zadawania pytań w czasie zajęć za pośrednictwem chatu lub połączenia video, - pełne wsparcie techniczne.
Termin i lokalizacja
01 kwi 2025, 09:00 – 15:00
Google Meet
Zapisz się
Promocja przy zgłoszeniu do 18 marca 2025 r.:
- jednej i dwóch osób otrzymają Państwo 10% rabatu lub
- 50% rabatu dla trzeciej osoby lub
- czwarta osoba gratis.
Promocje nie łączą się!
Celem szkolenia jest zwiększenie umiejętności kadry dydaktycznej uczelni w zakresie wykorzystania umiejętności i narzędzi tutoringowych w pracy z doktorantami.
PROGRAM SZKOLENIA
Czym jest tutoring?
Jak zastosować elementy tutoringu we wsparciu rozwoju doktoranta.
Wzmacnianie odpowiedzialności, zaangażowania i motywacji wewnętrznej doktoranta.
Kompetencje i umiejętności promotora stosującego tutoring.
BB, X, Y i Z - 4 pokolenia w środowisku akademickim.
Dlaczego czasami trudno jest porozumieć się osobom z różnych pokoleń?
Cechy, wartości i potrzeby pokolenia Z.
Jakie czynniki kształtują doktorantów z pokolenia Z.
Jak efektywnie komunikować się i motywować do rozwoju doktorantów z pokolenia Z?
Jak budować wzajemne zrozumienie i szacunek?
Tutoring w praktyce - rozpoznawanie potencjału doktoranta, jego mocnych stron i obszarów do rozwoju.
Pierwsze spotkanie – jakie kwestie warto omówić z doktorantem i jak zbudować efektywną relację będącą podstawą tutoringowego wspieranie rozwoju.
Zadawanie kluczowych pytań – rozwijanie potencjału doktoranta.
3 narzędzia tutoringowe rozwijające potencjał doktoranta, rozszerzające jego perspektywę oraz zwiększające samodzielne i krytyczne myślenie.
Motywowanie doktoranta - jak prowadzić rozmowę z doktorantem dotyczącą jego potencjału, aby go motywować do dalszego rozwoju?
Wzmacnianie wartości akademickich u doktoranta.
5 najczęstszych błędów we wspieraniu rozwoju doktorantów.
Podsumowanie szkolenia.
10 złotych zasad stosowania elementów tutoringu w rozwoju doktorantów.
Wyznaczenie punktów zapalnych.
Trener: Beata Janiczek-Krotowska