top of page
Warsztat rozwoju kompetencji interpersonalnych pracownika dziekanatu, sekretariatu i biura uczelni
Warsztat rozwoju kompetencji interpersonalnych pracownika dziekanatu, sekretariatu i biura uczelni

czw., 20 mar

|

Łódź | Hotel Iness

Warsztat rozwoju kompetencji interpersonalnych pracownika dziekanatu, sekretariatu i biura uczelni

Cena regularna: 1650 zł netto; 2029,50 zł brutto, Promocja przy zgłoszeniu do 18 lutego: - jednej lub dwóch osób otrzymają Państwo 10% rabatu, - trzech osób i więcej otrzymają Państwo 15% rabatu. Cena szkolenia nie zawiera noclegu.

Rejestracja jest zamknięta
Zobacz inne wydarzenia

Termin i lokalizacja

20 mar 2025, 10:00 – 21 mar 2025, 15:00

Łódź | Hotel Iness, Gen. Walerego Wróblewskiego 19/23, 93-578 Łódź, Polska

Zapisz się

Szkolenie zostało odwołane.


Promocja! Przy zgłoszeniu do 18 lutego otrzymają Państwo:

- 10% rabatu przy zgłoszeniu jednej lub dwóch osób. Cena po rabacie wynosi 1 485 zł.* za 1 osobę


- 15% rabatu przy zgłoszeniu trzech osób i więcej. Cena po rabacie wynosi 1 402,50 zł.* za 1 osobę


Gwarantujemy:

- materiały i Certyfikat,

- wyżywienie (obiady, przerwy kawowe),

- zapewnienie noclegu za dodatkową opłatą.


Koszt noclegu ze śniadaniem:

- 229 zł - pokój 1 os.

- 339 zł - pokój 2 os.


*szkolenia finansowane ze środków publicznych są zwolnione z podatku VAT. W przypadku uczelni niepublicznych do ceny należy doliczyć 23% VAT.

 

Szkolenie: Warsztat rozwoju kompetencji interpersonalnych pracownika dziekanatu, sekretariatu i biura uczelni. Budowanie asertywnej postawy oraz techniki radzenia sobie ze stresem w pracy


Celem warsztatu jest rozwój kluczowych kompetencji interpersonalnych u pracowników dziekanatu i sekretariatu uczelni w celu poprawy komunikacji z interesariuszami (studentami, wykładowcami, rodzicami i innymi pracownikami uczelni), efektywności pracy oraz budowania profesjonalnego wizerunku uczelni.


PROGRAM SZKOLENIA 


Dzień I

  1. Kluczowe kompetencje interpersonalne:

    1. omówienie znaczenia kompetencji interpersonalnych w codziennej pracy dziekanatu i sekretariatu,

    2. przykłady sytuacji problemowych w komunikacji ze studentami, wykładowcami i innymi interesariuszami,

    3. przedstawienie kluczowych kompetencji: aktywne słuchanie, empatia, jasna i precyzyjna komunikacja, rozwiązywanie konfliktów.

  2. Podstawy komunikacji interpersonalnej:

    1. cechy skutecznej komunikacji,

    2. bariery komunikacyjne w pracy administracyjnej,

    3. style komunikacji : asertywność, uległość, agresja.

  3. Asertywność w pracy administracyjnej:

    1. czym jest asertywność i jak ją rozwijać?

    2. wyrażanie własnych granic i oczekiwań,

    3. komunikat typu „Ja”,

    4. schemat asertywnej odmowy.

  4. Sztuka zarządzania rozmową:

    1. asertywność a agresja,

    2. wskazanie na zachowania agresywne, bierne i asertywne w relacji pracownik uczelni - klient,

    3. techniki asertywności.

  5. Radzenie sobie z trudnymi sytuacjami w dziekanacie i sekretariacie:

    1. asertywność w pracy z klientem – najważniejsze elementy,

    2. techniki asertywności wykorzystywane w pracy z trudnym klientem,

    3. techniki radzenia sobie z presją i manipulacją klienta,

    4. asertywne odmawianie współpracownikom,

    5. reagowanie na różne formy krytyki,

    6. zapobieganie trudnym sytuacjom, czyli sposoby sprawnej obsługi głównych typów klientów/studentów.

  6. Podsumowanie i konsultacje indywidualne z Trenerem.


Dzień II

  1. Czym jest stres?

    1. identyfikacja źródeł stresu w pracy administracyjnej,

    2. mechanizm powstawania stresu w miejscu pracy,

    3. identyfikacja symptomów stresu – jak rozpoznać zachowania stresowe,

    4. stres korzystny i niekorzystny – mobilizujący do pracy i destabilizujący pracę,

    5. stres w miejscu pracy: warunki fizyczne, warunki materialne, atmosfera,

    6. stres a dążenie do perfekcjonizmu, czyli kiedy warto odpuścić by osiągnąć cel.

  2. Rozpoznanie indywidualnej podatności i odporności na stres:

    1. zachowania wg. C. G. Junga, a indywidualne preferencje dot. stresu,

    2. indywidualny potencjał kształtujący odporność na stres,

    3. ćwiczenie zachowań stresujących i reakcji na sytuacje stresowe,

    4. świadome budowanie odporności na stres.

  3. Zarządzanie stresem w pracy z ludźmi:

    1. wybrane metody radzenia sobie z trudnymi emocjami,

    2. konstruktywne rozwiązywanie konfliktów opartego o sfery wpływu,

    3. techniki asertywnego zachowania – okno JOHARY,

    4. reakcja na bierność i agresję,

    5. zapisywanie każdego pomysłu,

    6. techniki relaksacyjne i inne techniki pomagające ograniczyć stres.

  4. Budowanie pozytywnych relacji z interesantami i współpracownikami:

    1. tworzenie atmosfery zaufania i życzliwości,

    2. rola feedbacku w budowaniu relacji,

    3. komunikacja niewerbalna.

  5. Konsultacje indywidualne. 



Adresaci szkolenia: Szkolenie adresowane przede wszystkim do pracowników administracji uczelni wyższych, którzy na co dzień pracują z trudnym, roszczeniowym klientem oraz dla wszystkich pozostałych osób, które chcą wzmocnić swoją postawę asertywną.


Metody pracy – mini wykład, dyskusje, opisy przypadków, ćwiczenia grupowe oraz indywidualne oparte na własnym doświadczeniu.


Trener: Joanna Leszkowska-Wiese


Mapy Google zostały zablokowane z powodu ustawień analityki i funkcjonalnych plików cookie.

Udostępnij

bottom of page