top of page
Wczoraj członek zespołu, dzisiaj Lider –  szkolenie dla nowo mianowanych kierowników zespołów
Wczoraj członek zespołu, dzisiaj Lider –  szkolenie dla nowo mianowanych kierowników zespołów

pon., 16 gru

|

Google Meet

Wczoraj członek zespołu, dzisiaj Lider – szkolenie dla nowo mianowanych kierowników zespołów

Oferta specjalna: 510 zł netto, 627,30 zł brutto Gwarantujemy: - materiały i Certyfikat w wersji elektronicznej - merytoryczne szkolenie, - możliwość zadawania pytań w czasie zajęć za pośrednictwem chatu lub połączenia video, - pełne wsparcie techniczne.

Termin i lokalizacja

16 gru 2024, 09:00 – 15:00

Google Meet

Goście

Zapisz się

LINK DO REJESTRACJI

PROGRAM SZKOLENIA

1. Pierwszy krok - zbudowanie odpowiednej postawy Lidera

     a. Stare nawyki w pracy w nowej perspektywie kierownika.

     b. Pierwsze kroki po awansie, aby zbudować postawę Lidera zespołu.

     c. Kiedy kierownik jest uległy, agresywny, manipulacyjny i asertywny – budowanie optymalnej postawy w stosunku do zespołu.

     d. Zakres zadań a specyfika pracy w uczelni wyższej.

2. Drugi krok - określenie i wprowadzenie zasad współpracy w zespole, którego niedawno byłem członkiem.

     a. Expose kierownika, czyli jak skutecznie wprowadzić zasady.

     b. Sztuka przemawiania do zespołu – jak prawidłowo stać, chodzić, siedzieć oraz gestykulować.

     c. Nigdy nie zaczynaj swojej wypowiedzi od... – skuteczne metody na zepsucie każdego spotkania.

     d. Egzekwowanie zasad.

3. Krok trzeci - delegowanie zadań, jako podstawowe narzędzie zarządzania zespołem.

     a. Wprowadzenie do delegowania zadań.

     b. Procedura efektywnego i motywującego delegowania zadań w uczelni.

     c. Słowa kluczowe.

     d. Stopnie delegowania.

     e. Najczęściej popełniane błędy.

4. Krok czwarty- efektywna komunikacja z pracownikami.

     a. Udzielanie konstruktywnych i motywujących informacji zwrotnych.

     b. 3 etapy rozmowy korygującej.

     c. 4 etapy asertywnej odmowy z zadbaniem o relacje.

     d. Analiza najczęściej popełnianych błędów w odmawianiu.

     e. Jak doceniać współpracowników.

5. Podsumowanie szkolenia i wyciągnięcie kluczowych wniosków.

     a. Zaplanowanie wdrożenia w praktykę zawodową nowych umiejętności.

Adresaci: 

• Liderzy zespołów z maksymalnie rocznym stażem na stanowisku kierowniczym.

• Osoby, które przygotowują się do roli Lidera. 

Trener: Beata Janiczek-Krotowska

Udostępnij

bottom of page