top of page
Wczoraj członek zespołu, dzisiaj Lider –  szkolenie dla nowo mianowanych kierowników zespołów
Wczoraj członek zespołu, dzisiaj Lider –  szkolenie dla nowo mianowanych kierowników zespołów

pon., 09 cze

|

Google Meet

Wczoraj członek zespołu, dzisiaj Lider – szkolenie dla nowo mianowanych kierowników zespołów

Cena regularna: 690 zł netto; 848,70 zł brutto Gwarantujemy: - materiały i Certyfikat w wersji elektronicznej - merytoryczne szkolenie, - możliwość zadawania pytań w czasie zajęć za pośrednictwem chatu lub połączenia video, - pełne wsparcie techniczne.

Termin i lokalizacja

09 cze 2025, 09:00 – 15:00

Google Meet

Zapisz się

LINK DO REJESTRACJI


Promocja przy zgłoszeniu do 26 maja 2025 r.:

- jednej i dwóch osób otrzymają Państwo 10% rabatu lub

- 50% rabatu dla trzeciej osoby lub

- czwarta osoba gratis.

Promocje nie łączą się!



PROGRAM SZKOLENIA


  1. Pierwszy krok - zbudowanie odpowiednej postawy Lidera

    1. Stare nawyki w pracy w nowej perspektywie kierownika.

    2. Pierwsze kroki po awansie, aby zbudować postawę Lidera zespołu.

    3. Kiedy kierownik jest uległy, agresywny, manipulacyjny i asertywny – budowanie optymalnej postawy w stosunku do zespołu.

    4. Zakres zadań a specyfika pracy w uczelni wyższej.

  2. Drugi krok - określenie i wprowadzenie zasad współpracy w zespole, którego niedawno byłem członkiem.

    1. Expose kierownika, czyli jak skutecznie wprowadzić zasady.

    2. Sztuka przemawiania do zespołu – jak prawidłowo stać, chodzić, siedzieć oraz gestykulować.

    3. Nigdy nie zaczynaj swojej wypowiedzi od... – skuteczne metody na zepsucie każdego spotkania.

    4. Egzekwowanie zasad.

  3. Krok trzeci - delegowanie zadań, jako podstawowe narzędzie zarządzania zespołem.

    1. Wprowadzenie do delegowania zadań.

    2. Procedura efektywnego i motywującego delegowania zadań w uczelni.

    3. Słowa kluczowe.

    4. Stopnie delegowania.

    5. Najczęściej popełniane błędy.

  4. Krok czwarty- efektywna komunikacja z pracownikami.

    1. Udzielanie konstruktywnych i motywujących informacji zwrotnych.

    2. 3 etapy rozmowy korygującej.

    3. 4 etapy asertywnej odmowy z zadbaniem o relacje.

    4. Analiza najczęściej popełnianych błędów w odmawianiu.

    5. Jak doceniać współpracowników.

  5. Podsumowanie szkolenia i wyciągnięcie kluczowych wniosków.

    1. Zaplanowanie wdrożenia w praktykę zawodową nowych umiejętności.



Adresaci: 

  • Liderzy zespołów z maksymalnie rocznym stażem na stanowisku kierowniczym.

  • Osoby, które przygotowują się do roli Lidera. 



Trener: Beata Janiczek-Krotowska

Udostępnij

bottom of page